AlluXD kirjoitti:Lisäää membereiden rahan hankinta tapoja, itse käytän woodcuttingia, magic treellä tienaa mielestäni parhaiten. about 200k/45min.
moikka999 kirjoitti:hyvin tehty toi mutta kuvat ovat liian pienet
Winnesota kirjoitti:Tuohon minotaurien kohdalle voisit lisätä, että ne droppaa noted essencejä, tin ja copper oreja...
jousi mikko kirjoitti:Nykyään Limpwurt rootit on 1060 ea.
Zorban kirjoitti:Ihan hyvä guide aloitteilijoille varmaa tarpeellinen, mutta voisit tehä membuillekkin 8+
mukula kirjoitti:saattaa kuulostaa hitaalta ja tylsältä, mutta ite kalastan loboja. 300-400 ea
Tupsukka1 kirjoitti:Tämä on f2p kuten f2p toimiva juttu...
F2P voi ensiksi kehittää wc 70 (ei pakolinen ellet halua että saat yewiä nopeasti) eli puhun nyt nimenomaan yewistä.
Siitä saa jotain 500-600 gp/ea.
Jonzi kirjoitti:Silver baarien teko, jää voitolle 10gp vähintään tietenki millä hinnalla ostaa. Baarit menee maxsillä kaupaksi 24h sisällä ja oret saapi lowilla ostettua 24h sisällä. Ite oon näin tienannu vähän rahaa ja smithingia sivussa.
jarnonator kirjoitti:hyvä tapa hommata 10 k rahaa on tehä safety first tehtävävaimikä se nyt on![]()
![]()
AlluXD kirjoitti:Lisäää membereiden rahan hankinta tapoja, itse käytän woodcuttingia, magic treellä tienaa mielestäni parhaiten. about 200k/45min.
Rasse kirjoitti:No silloin kun vielä itse pelasin RS2:sta niin rahat hankinslayerillä, dusteilla, kq tai erilaisilla dragoneilla.
Suosittelen hieman köyhemmille, mutta sellaisille lvl 80 oleville green dragoneita. Myyt luut ja nahat -> hyvin kauppaa tulee. Itse aikoineen keräsinvain luita invat täyteen.
Paluu Asukkaiden neuvot ja oppaat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa