5 February 2008 - Audio Week and Improved Edgeville Dungeon

Tänne kantautuvat nopeasti uutiset RuneScapen kehityksestä.

Valvojat: Uutistoimittajat, Uutisvastaavat

5 February 2008 - Audio Week and Improved Edgeville Dungeon

ViestiKirjoittaja Kalamalja » 07.06.2008, 21:36

Runescapen trubaduureille on annettu tehtäväksi tehdä musiikkisoittimesta simppelimpi käyttettäväja lisätä siihen paljon kaikkea uutta. He onnistuivat tehtävässään ja tällä viikolla se julkaistaan

Ennen, Runescapen ympäri matakaaminen vaihtoi musiikkiasi yhtämittaa, jolloin saatoit kuulla vain kappaleiden alut. Nyt, meidän uusi musiikkisoittimemme soittaa kappaleet aina loppuun asti.

Mukana tulee myös muutamia sääntöjä: Jos astut uudelle alueelle ja saat uuden kappaleen, systeemi laittaa automaattisesti uuden kappaleen soimaan. Myös, jos tapaat jonkun pomo NPC:n tai jonkun cutscenen alun, systeemi tietenkin keskeyttää nykyisen kappaleesi ja laittaa tarpeellisen kappaleen soimaan.

Sinä voit kyllä edelleen vaihtaa kappaleita myäs manuaalisesti. Tämä tietenkin keseyttää nykyisen kappaleen, niinkuin ennenkin. Pidimme myös Toista kappale napin paikoillaan ja samanlaisena kuin ennennkin.

Kappaleiden avaamisesta infoa:

Lisäsimme oikeanpuoleisen napin käytön lukittuihin kappaleisiin musiikkisoittimessa, joka kertoo mistä voi avata sen. Tämä tarkoittaa, ettei sinun tarvitse enää käyttää Knowledge basea kappaleiden hakemiseen.

The 500 Song Emote:

Tutustutamme teille nyt aivan uuden emoten, mikä on käyttövalmis kun saat kaikki 500 kappaletta avattua. Heti kun kaikki 500 kappaletta on avattu voit käyttää "Ilmakitara" emotea. Pakkaukseen sisältyy myös ääni.

Sound Effect kehityksiä:

Tutkimme kaikki mahdolliset alueet ja questipaikat, lisäilimme niihin ääniefektejä ja paransimme nykyisiä. Kun seikkailet maailmassa, saatat huomata muutaman uuden ja parannetun ääniefektin:

Soihtujen rätinää luolastoissa
Lattialautojen narinaa Draynor Manorissa
Ovien uusia ääniä
Sytytys ja sammutus ääniä kynttilöissä ym.
Taustamusiikkeja
Aivan liian paljon uudistuksia kerrottavana!

Uudistuksia nykyisiin kappaleisiin:

Uudistimme myös monia nykyisiä kappaleita. Joitakin, jotka erottuvat heti entuudestaan ja joitakin vähemmän erottavia.

Toivomme että pidät uusista äänistä. Olemme avoimma uusille ehdotuksillennen.

- The Audio Team.


--------------------------------------------------------------------------------

Edgeville Dungeon alue uudistus:

Matkaa, jos uskallat, Edgevillen luolan syvyyksiin. Halusit sitten kiusata Chaos druideja tai seistä selkä suorana jättien edessä, tule tähän uudistettuun luolaan. Kenties, saatat päästä ulos elävänä - toisin kuin eräät...


--------------------------------------------------------------------------------

Muita uutisia...

Tasapaino on palautunut! Pelaajat saavat nyt Summoning expaa Tears of Guthixista. Myös Random event EXP tavaroista saatava EXP voidaan sijoittaa nyt SUmmoningiin.

Kebbit turkki ei enää "liidä" kun sen pudottaa maahan. Nyt se tottelee painovoimalakia ja tippuu maahan siinä missä kaikki muukin.

Carralangar teleportti Ancient Magicksissa ei teleportannut oikeaan paikkaan. Nyt se tekee sen oikein, eikä heitä sinua aivan liian länteen.

Ogret Oo'glogin ulkopuolella ovat saaneet kartat käsiinsä. He eivät enää pelottele ChinChompia pois.


____________________________________________


The bards of Runescape have been handed the task of creating a music player that is simpler to use, offering more advanced options. Well, they have certainly managed it, and this week sees its release!

Previously, travelling across the world of RuneScape meant frequent changes of music, often playing only the early parts of songs. Now, our new music system plays songs all the way to the end, at which point a new song is chosen that is appropriate to your area - provided you have unlocked it of course!

There are a couple of exceptions to this rule: if you unlock a track by entering a new area, the system will interrupt your current song in favour of the new tune, ensuring that you hear all new songs. Also, if you encounter a boss NPC or start a cutscene with added music, the system will, of course, interrupt your current song to play the appropriate tune to accompany the action.

You still have the ability to manually choose your tunes by clicking on the song name. This will, of course, interrupt the current song to play your chosen tune, as it always has. We have also kept the 'loop song on/off' button (which now looks a little like a recycle symbol) so you can listen to your favourite song repeatedly.

Song Unlocking Information:

We have added a right-click option to locked song names in the music player, which will tell you exactly where to unlock it. This means that you don't need to hunt through the Knowledge Base to find out where "Throne of the Demon" can be unlocked, for instance.

The 500 Song Emote:

We have introduced a brand new emote, which is only available to those true adventurers who have unlocked 500 songs. As soon as this 500th song has been unlocked, you will be able to use the brand new 'Air Guitar' emote, with added sound - enjoy!

Sound Effect Improvements:

We have revisited many areas and quests, adding missing sounds and making various improvements to them. As you travel the world, you should notice new and improved sound effects, including:

Torches crackling in caves and dungeons
Floorboards creaking in Draynor Manor
Improved sounds for doors
Sounds for lighting/extinguishing lanterns and candles
Various improved background sounds
There are too many changes to list here, but hopefully the extra atmospherics will make your game experience more immersive and interesting!

Improvements to existing songs:

We have also made improvements to many existing songs and instruments in the game, some of which are obvious, some more subtle; see if you can find which ones have been changed!

We hope you enjoy the changes we've made to Runescape's audio this week. We are open to future suggestions, so keep them coming in!

- The Audio Team.


--------------------------------------------------------------------------------

Edgeville Dungeon area improvement:

Venture, if you dare, into the depths of the newly-improved Edgeville Dungeon. Whether you want to dice with chaos druids or stand tall amongst giants then come on down, the graphically improved dungeon awaits you. Who knows, you might make it out alive - unlike some of the other inhabitants!


--------------------------------------------------------------------------------

In other news...

Balance has been restored! Players can now obtain Summoning XP from the Tears of Guthix minigame. Genie lamps can also grant your Summoning wishes in a similar fashion.

Kebbit fur no longer floats when dropped on the floor. Now, it actually obeys the laws of gravity and will appear at the correct height.

The Carrallangar teleport in the Ancient Magicks spellbook wasn't teleporting to the right place. This has been fixed and you should now teleport to the correct location instead of arriving slightly further to the west.

The ogres and spiders outside of Oo'glog have been relocated slightly, as they were scaring the chinchompas away. Players can now hunt these creatures without as much interruption.
Kalamalja
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 650
Liittynyt: 29.04.2008, 13:25
IRC-nick: Kalamalja

Paluu Uutistoimisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 166 vierailijaa