28 August 2007 - God Wars Dungeon

Tänne kantautuvat nopeasti uutiset RuneScapen kehityksestä.

Valvojat: Uutistoimittajat, Uutisvastaavat

28 August 2007 - God Wars Dungeon

ViestiKirjoittaja Kalamalja » 07.06.2008, 21:26

Suurien Jumal sotien aikana, monia pienempiä taisteluita taisteltiin eri jumaloiden seuraajien välillä. Joskus niitä käytiin stragedisten etujen vuoksi, monia voimakkaiden esineiden toivossa ja myös vanhojen erimielisyyksien takia. Yksi taistelu käytiin todella voimakkaan aseen hallinnasta: Jumalmiekasta.

Historia kertoo, että Aviantit olivat Jumalmiekan suojelioita, ja kun Zamorakin seuraajat hyökkäsivät, monet muut jumalata tulivat heidän avukseen; taistelu estääkseen miekkaa joutumasta erään jota kutsuttiin Usurperiksi käsiin. Armadylin seuraajat, Bandos ja Saradomin taistelivat Zamorakin joukkoja vastaan, tässä taistelussa, miekka pirstoitui. Kumamtkin osapuolet taikoivat voimakkaat loitsut, yrittäessään tuhota vihollisensa ja jäädyttää heidät jäätäviksi patsaiksi. Nyt, kun vuodet ovat kuluneet, tie on auki ja voit tutkia näitä luolia, mutta varo: Luolan "asukkaat" ovat tulossa takaisin eloon!

Kuka tahansa urhea, voimakas tai tarpeeksi tyhmä seikkailija voi tutkia luolastoa, löytää arvokkaita palkintoja heidän yrityksistään. Jumalmiekan lisäksi (Kahdenkäden aseen, joka antaa sinulle voimia,kun se on uudelleen kunnostettu, käyttää monia Special Attackseja) On myös uusi lähitaistelu haarniska, 70 ranged tason ja kombinaatio taistelusauva maageille. On myös huhuttu että yksi uusi luolassa oleva Slayer olento saattaa omistaa parit lohikäärme tossut.

Luola itsessään jaetaan neljään ruutuun, joissa jokaisessa on uusi rotu, pomo hirviö ja jossain niissä myös uusi Slayer olento, sekä paljon vastustajia, joita vastaan taistella. Pidä mielessäsi että nämä olennot ovat kokeneet kauheampia aikoja, joissa vain vahvat selvisivät. Ajattele, sitten, että sinä olet uusissa voimissasi vahvempi kuin mitä he olivat aikaa sitten.
    Koodi: Valitse kaikki
    Yhteenveto

    Mistä pääsen Jumalsotien luolastoon?
     Troll Strongholdin pohjoisosasta
     
    Pääsyvaatimukset Jumalsotien luolastoon:
     
    Täytynyt aloittaa Troll Stronghold quest
    Joko
    Level 60 Strength tai
    Level 60 Agility
     
    Pääsyvaatimukset eri jumalien alueille
    Saradomin's Encampment - Level 70 Agility
    Armadyl's Eyrie - Level 70 Ranged
    Bandos's Stronghold - Level 70 Strength
    Zamorak's Fortress - Level 70 Hitpoints


--------------------------------------------------------------------------------

Muita uutisia...

Thesselian, Rainaldin ja parturin vaatteiden ja hiuksien vaihto tarjoukset ovat päättyneet. Vaikka he kuinka rakastaisivat sinun auttamistasi tyylitarpeissasi, he tarvitsevat silti rahaa!

Poistimme vian Guthixin silmästä, joten Guthixin itkemät kyyneleet ovat paremmissa väreissä jälleen kerran, rumien harmaiden kyynelten tilalla, joita hän itki muutaman viikon ajan.

Ongelmia on havaittu Trouble Brewing minigamessa. Pelaajat eivät voi enää vaihtaa soihtuja toisten pelaajien kanssa. Tämä teki sabotaasia bambuputkiin, pumppuun ja boileriin helpommin kuin olimme kuvitelleet. Kuitenkin, voit vielä sytyttää näihin kaikkiin tulen hidastaaksesi vastustaja joukkueen puuhia.

Korjasimme myös pienen vian chat ikoneissa kuvan alalaidasta. Niiden pitäisi päivittyä oikein kun sinun täytyy lukea keskustelut "All" kanavalta.


_______________________________________________________



During the great god wars, many smaller battles were fought between the followers of different deities. Sometimes these battles were fought for strategic advantage, many for items of power and others due to age-old enmities. One battle was fought over the possession of an extremely powerful weapon: the godsword.

History has it that the aviantese were protectors of the godsword and, when attacked by followers of Zamorak, several other gods came to their aid; fighting to stop the sword falling into the hands of the one they call the Usurper. The followers of Armadyl, Bandos and Saradomin struggled against an army of Zamorakians and, during this battle, the sword became shattered. Both sides cast powerful spells, attempting to destroy their enemies and freeze them into solid statues of ice. Now, after aeons have passed, the path is clear to explore these caves, but beware: the denizens of the caves are thawing out!

Any adventurer brave, strong or foolish enough can explore the caves, finding rich rewards for their efforts. Aside from the godsword - a two-handed weapon that allows you to change the hilt once it has been reforged, using a variety of special attacks - there is a new set of melee armour, a level 70 Ranged and a combination battlestaff for mages. It is also rumoured that one of the new Slayer creatures in the dungeon may be in possession of a pair of dragon boots!

The dungeon complex itself covers four mapsquares and contains a new race, four boss-monsters, new Slayer creatures and a host of old enemies for you to fight. Keep in mind that these creatures hark back to a different, harsher time when only the fittest survived. Expect, then, to find that your adversaries are slightly more powerful than their modern-day counterparts!

    Summary

    Where to begin the God Wars Dungeon

    North of the Troll Stronghold


    Requirements to access the God Wars Dungeon

    You must have started the Troll Stronghold quest.
    Either:
    Level 60 Strength or
    Level 60 Agility


    Requirements to access the god areas

    Saradomin's Encampment - Level 70 Agility
    Armadyl's Eyrie - Level 70 Ranged
    Bandos's Stronghold - Level 70 Strength
    Zamorak's Fortress - Level 70 Hitpoints
--------------------------------------------------------------------------------

In other news...

The introductory offer that Thessalia, Reinald and the Hairdresser were giving to players for changing their clothing and hairstyles has ended. While they love doing what they do and are happy to assist in your fashion needs, they still need to earn some money!

We've removed the obstruction from Guthix's eye, so any tears shed in the Tears of Guthix minigame will be vivid colours once more, instead of the grey they've been for the last few weeks.

Trouble has been averted in the Trouble Brewing minigame. Players can no longer trade torches with each other in this game. This was making the sabotage of the bamboo pipes, water pump and boiler easier than intended. Rest assured, you can still set fire to all of these to slow the progress of the other team.

We've also fixed a minor issue with the various chat icons at the bottom of the screen. They should update correctly when you have read the messages in your 'All' channel.


___________________________________________________

Pahoittelen suomennoksen paskaa laatua. Suhaisin tämän aika nopeasti, kun ajattelin tehdä tämän vielä ennenkuin tämäkin update vanhenee. :|
Kalamalja
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 650
Liittynyt: 29.04.2008, 13:25
IRC-nick: Kalamalja

Paluu Uutistoimisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 179 vierailijaa