Kartoittajia haetaan jälleen!

Tärkeää luettavaa kaikille asukkaille. Suositellaan, että seuraat tätä päivittäin.

Valvoja: Kaartilaiset

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Darkrain » 05.06.2008, 14:02

Mitä hyötyy kartoittajana olemisesta? saa vain työtä itselleen :neutral::
Darkrain
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 173
Liittynyt: 09.05.2008, 13:01

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Fema » 05.06.2008, 15:35

Darkrain kirjoitti:Mitä hyötyy kartoittajana olemisesta? saa vain työtä itselleen :neutral::

saat respectii ja saat "hienon" kartoittaja kyltin...
Fema
Banned
 
Viestit: 153
Liittynyt: 29.04.2008, 21:01
Paikkakunta: Kerava

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Mikko` » 05.06.2008, 16:17

Fema kirjoitti:
Darkrain kirjoitti:Mitä hyötyy kartoittajana olemisesta? saa vain työtä itselleen :neutral::

saat respectii ja saat "hienon" kartoittaja kyltin...

Ei noiden takia Kaartoittajaksi haeta, paitsi jos ei tosissaan haluasi sitä paikkaa, vaan hakisi noiden takia. Totta kai saat ''kunniotusta'', kun teet kunnon oppaita, ja muuta. Itse ainakin hain sen takia, että saan tehdä, ja omistaa oppaita Runepolille, enkä minkään muun homman takia. Eli siis, kun olet Kaartoittaja, ja teet työsi kunnolla, saat kehuja, sekä tätä ''respectiä''. ;)
Mikko`
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 271
Liittynyt: 29.04.2008, 19:19

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Vulle » 06.06.2008, 07:08

Fema kirjoitti:
Darkrain kirjoitti:Mitä hyötyy kartoittajana olemisesta? saa vain työtä itselleen :neutral::

saat respectii ja saat "hienon" kartoittaja kyltin...


Jospa lukisitte molemmat sen infotekstin. Sen verta tunnutte korvessa tempovan.
Vulle
 

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Finwest » 06.06.2008, 10:43

Tässä on nyt kaikenlaista hämminkiä hakeneiden kesken tuon HTML-koodin kanssa joten painotan Yubelin viestiä.

Yubel kirjoitti:Kaappasin edelliseltä foorumilta vanhan kuvani, kuinka niitä quest-oppaita muokataan. Kuva löytyy täältä. Eli kaikki oppaat tehdään tuollaiselle samantapaiselle pohjalle, eikä mitään [u]älytöntä8/u] HTML-kikkailua tämä ole. Sitäpaitsi, tärkeimmät HTML- ja BBC-koodit löytyvät listattuna kartoittajien boardilta.

Kuten kuvasta käy ilmi, sitä HTML-koodia tarvitsee siis vain lähinnä oppaiden hienonteluun.
Finwest
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 80
Liittynyt: 29.04.2008, 14:13
IRC-nick: Finwest

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Yubel » 06.06.2008, 11:32

Jos vielä rohkaisisin teitä, en minäkään osannut lainkaan HTML:ää, kun aloitin. Hieman BBCodea täällä foorumin puolella olin tajunnut, mutta nyt voisin jo melkein tehdä omat kotisivut pelkälle muistiolle.

Eli koitan tässä varmaankin sanoa, että ne kaikkein tärkeimmät koodit oppii melkein heti, jo ensimmäistä opasta tehdessä. Oikeastaan, koodit, joissa on jotakin oppimista, ovat taulukko ja linkitys (sisällysluettelo). Eikä taulukkoakaan tarvitse paljoa opetella, kun siitä on BBCode-versio. Se ei siis haittaa ollenkaan, jos et tiedä yhtään HTML-koodia. Se on vain plussaa, jos tiedät.
Yubel
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 463
Liittynyt: 29.04.2008, 14:54
IRC-nick: Yubel

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Joku Wnb Pure » 06.06.2008, 20:33

Tässä mietin, että viitsisinköhän minä lähteä mukaan hakemaan. Mutta ongelmanihan on tässä se, että kesälomani aikana en ole nyt lähellekkään niin paljoa koneella kuin yleensä. Esim. olen koko heinäkuun viereisen paikkakunnan punttisalilla joka päivänä noin 3-4 tuntia, mutten minää päivänäni kotona. Joten kannattaisiko minun yrittää hakea, vaikka minulla ei olisi juuri nyt aikaa, mutta kesäloman jälkeen olisi?

E: Ja huomauttelisin ettei minua nyt aivan uudeksi luulisi, että olin vanhoilla foorumeilla liittynyt siinä 2007 vuoden puolella, vaikken pahemmin kirjoitellutkaan... Kuitenkin silloin ne 120 viestiä tuota nykyista vastaan olivat :roll:
Joku Wnb Pure
Banned
Avatar
 
Viestit: 86
Liittynyt: 04.05.2008, 22:44
Paikkakunta: Kauhajoki
RS -hahmo: Fatal Unfair

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Ironder » 08.06.2008, 08:33

En usko, että kannattaisi, koska siihen tarvitaan kuitenkin niin paljon aikaa.
Ironder
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 320
Liittynyt: 02.05.2008, 07:14
IRC-nick: Ironder

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Pehmolelu » 08.06.2008, 13:11

No kartoittajaksi haetaan yleensä ihan tekemisen ilosta, jossei ole sitä innostusta niitä tehdä niin ei siihen kannata sitten hakeakaan kun siihen kyllästyy hyvin nopeata.
Pehmolelu
Kehitys- ja sisältövastaava
Kehitys- ja sisältövastaava
Avatar
 
Viestit: 2065
Liittynyt: 28.04.2008, 22:17
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: Lelu
IRC-nick: Pehmolelu

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Skopje » 08.06.2008, 17:19

Milloinkas tämä haku päättyy? Yllättävän kauan kestää nytte nääs ;_;
Skopje
Karnevalisti
Karnevalisti
Avatar
 
Viestit: 1791
Liittynyt: 29.04.2008, 19:34
Paikkakunta: Lahti
RS -hahmo: Skopje Jr

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Vulle » 08.06.2008, 19:16

Hevis kirjoitti:Milloinkas tämä haku päättyy? Yllättävän kauan kestää nytte nääs ;_;


Itse en kyllä muista sellaista hakua, joka viikossa olisi päättynyt. En kyllä myöskään ymmärrä, mikä ihmeen kiire siinä osalla on.
Vulle
 

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Vulle » 09.06.2008, 14:17

Rupean joko tänä iltana tai huomenna heti aamusta seulomaan lupaavimpia hakijoita "massasta". Sen kun aloitan niin hakuaika loppuu samalla.
Vulle
 

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Vulle » 10.06.2008, 06:44

Hakuaika on nyt päättynyt. Uusia hakemuksia ei käsitellä enää.

Alan nyt seuloa tähän mennessä toimitettuja hakemuksia ja niistä muutamaan tulen vastaamaan ja antamaan tiedot miten tavoittaa minut jatkohaastattelujen muodossa. Jatkoon pääsemättömiä henkilöitä ei informoida erikseen, toivon myös etteivät he turhilla kysymyksillään kuormittaisi kartoittajien valintaprosessia.
Vulle
 

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja siima50 » 10.06.2008, 18:17

Mä vasta rekisteröidyin tänne mutta, sivujen tekminen on kivaa :smile:: Mitä siinä työssä pitäisi tehdä? Tai tarviiko osata ottaa kuvia tai jotain muita laitteita ym? Täällä kirjoittelee tämmöinen tavallinen tallaaja :D
siima50
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 22.05.2008, 13:13
RS -hahmo: siima50

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Tunes » 10.06.2008, 18:30

siima50 kirjoitti:Mä vasta rekisteröidyin tänne mutta, sivujen tekminen on kivaa :smile:: Mitä siinä työssä pitäisi tehdä? Tai tarviiko osata ottaa kuvia tai jotain muita laitteita ym? Täällä kirjoittelee tämmöinen tavallinen tallaaja :D

No Tervetuloa Runepoliin.
Minun mielestäni Kaartoittajaksi pääseminen ei saisi olla kunnia vaan sen pitäisi olla ilo. Ilo auttaa ja avustaa muita.
Tunes
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.05.2008, 08:20
Paikkakunta: Pirkanmaa
RS -hahmo: T_O_A_Ums
IRC-nick: Tunes333

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Muskeli » 11.06.2008, 23:00

Ei mua vaa huolittu. No autan avoil, kait se sit riittää :mrgreen::
Muskeli
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 311
Liittynyt: 21.05.2008, 17:05
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Muskelimies2

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja Abbot Phredd » 17.06.2008, 09:30

Ite aineski hakisin kartoittajaks jos oisin RS member, varmaa hauskaa tehä semmottei oppaita ja kaikkeee muuta.
Abbot Phredd
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 713
Liittynyt: 29.04.2008, 19:02

Re: Kartoittajia haetaan jälleen!

ViestiKirjoittaja dain » 14.07.2008, 08:58

Hei!

Olen aika vihreä vielä näillä laajoilla foorumeilla. EN tiedä missä tätä voisi kysyä mutta kun en siis tiedä kysyn sitä tässä. Huomasin tuolla tietokanta osiossa että tavaraluettelo ei ole vielä etes aluillaan. Saan memberin lähiviikkoina mutta jos se olisi mahdollista voisin alkaa työskentelemään f2p-tavaroiden ja niiden kuvien kanssa.

Terv. Dain
dain
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 2
Liittynyt: 11.07.2008, 09:26
RS -hahmo: Tomza10
IRC-nick: mezum

Edellinen

Paluu Ilmoitustaulu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 114 vierailijaa