Vois ny vähä rajoittaa näit klaanimainoksia

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Re: Vois ny vähä rajoittaa näit klaanimainoksia

ViestiKirjoittaja Valokaapelix » 31.01.2009, 19:26

Titani kirjoitti:
Valokaapeli kirjoitti:Jos sä täst pienest flameemisest näät jo suomiskenen tason ni sittehän asiat on aika hyvin verrattaes vaik siihen miten rsc:s toisinaa flametaan, etpä näytä skeneist perillä olevan (=

Henkilökohtaiset loukkaukset = flame, sun mielestä?

Ei helvetti :lol: :lol:

Nii ja tuota international skenessä oon pyöriny nyt muutaman vuoden, että kyllä sitä kokemusta tuntuu jo vähän karttuneen.

Niin no mä en oo sua haukkunu ja sä oot jotain säälittävää yrittäny mutista vastaan ni en mä tääl missään henkilökohtaisii loukkauksii nää (=
Viimeksi muokannut Valokaapelix päivämäärä 01.02.2009, 13:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Valokaapelix
Banned
 
Viestit: 262
Liittynyt: 03.05.2008, 09:21
RS -hahmo: Iso_Ongelma
IRC-nick: Valokaapeli

Re: Vois ny vähä rajoittaa näit klaanimainoksia

ViestiKirjoittaja Titani » 31.01.2009, 20:38

Valokaapeli kirjoitti:Jos sä täst pienest flameemisest näät jo suomiskenen tason ni sittehän asiat on aika hyvin verrattaes vaik siihen miten rsc:s toisinaa flametaan, etpä näytä skeneist perillä olevan (=

Henkilökohtaiset loukkaukset = flame, sun mielestä?

Ei helvetti :lol: :lol:

Nii ja tuota international skenessä oon pyöriny nyt muutaman vuoden, että kyllä sitä kokemusta tuntuu jo vähän karttuneen.
Titani
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 856
Liittynyt: 29.04.2008, 21:20

Re: Vois ny vähä rajoittaa näit klaanimainoksia

ViestiKirjoittaja Santru » 31.01.2009, 21:00

Kiva huomata etten minä ja Zamor olla ainuita joil on kauheet sodat käynnissä jossain topickissa :lol:: Tämä aihe voitaisiin mielestäni jättää ja antaa modejen päättää.
Santru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 29.04.2008, 16:25
IRC-nick: Santru

Edellinen

Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 388 vierailijaa