Voisiko joku yksinkertaisesti auttaa avatarin tavujen koossa

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Voisiko joku yksinkertaisesti auttaa avatarin tavujen koossa

ViestiKirjoittaja Awnia » 07.01.2009, 20:52

Eli, miten avatarin kokoo (tavuja) voi pienentää? Voiko mitenkään? Pitääkö ladata joku ohjelma?

Kun siis, minulla on koneella kiva (liikkuva) avatar jonka koko on 83x83, 46,9kt. Eli voinko mitenkään pienentää niitä tavuja, tai siis olen varma että jonkinlainen tapa on, mutta joku yksinkertainen?
Awnia
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 141
Liittynyt: 13.10.2008, 20:06
Paikkakunta: Alavus
RS -hahmo: Frozen-Awnia

Re: Voisiko joku yksinkertaisesti auttaa avatarin tavujen koossa

ViestiKirjoittaja Frostyfox » 08.01.2009, 06:33

Onhan sihen omat keinonsa, mutta valitettavan työlästä. Animoidun kuvan jokainen "dia" tarvitsisi erikseen editoida pienemmäksi kt-kooltaan ja kasata se uudelleen. Animoidut kuvat ovat vain valitettavan suuria kt-kooltaan. Miltei helpompi olisi hommata uusi kuin muokata vanhaa.
Frostyfox
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 23
Liittynyt: 03.08.2008, 09:23
RS -hahmo: Frosty Fox

Re: Voisiko joku yksinkertaisesti auttaa avatarin tavujen koossa

ViestiKirjoittaja Danskuu » 08.01.2009, 07:04

Ja tämäkään ei liittynyt mitenkään Runepoliin.. Kuitenkin, animoiduissa avatareissa ja kuvissa on monta kuvaa jotka näytetään putkeen looppina. Joten, kehotan hankkimaan uuden avatarin tai jos osaat, niin itse muokkaamaan vanhaasi. Vastaisuudessa tällaiset kysymykset Teknokraattien Kiltaan.
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa