Miksi näin?

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Miksi näin?

ViestiKirjoittaja tepzasd » 03.05.2008, 17:16

MIKSI NÄIN?

Ogabulga, Polichatissa yllyin perseilemään koska siellä aloitettiin tämä pilkkaaminen, ja sekin oli ensimmäinen kerta (tapahtui eilen yöllä). Btw, yksikään noista viesteistä joita Hevis näytti ei kyllä kovin pahasti riko sääntöjä, vai rikkooko? Ja mitä helvettiä tuo privahomma sitten oikein on? En todellakaan ole ollu minä? Dre Q sano että se oli joskus aikaste päivällä, ja pääsin jälki-istunnosta kello 15.00 ja kotia (koneelle) pääsin vasta 18.00 aikaan! Minkä minä mahdan että joku innostuu 'vähä' pelleilemään minun kustannuksellani? Dragon Erkki kyllä oli minun hahmo tasan 1 päivän, jolloin annoin sen eteenpäin! Hevikselle pitäs ainaki varoitus mun mielestä tulla kaikista turhasta spämmistä mitä se laittelee! Esim tämä:

Hevis kirjoitti:Nostan ku aika hyödyllinen kummiski on :F
<-- @parkour topic. Kommentoin että ei tuo ole sääntöjenvastaista, eikä sitä tarvi nostaa jos ei ole asiaa!

JUMALAUTA MITÄ TÄMÄ ON?? Ps. IRC:issä en ole ollut yli kuukauteen, enkä siellä varsinkaan ole perseilly? Onko sulla muka todistusaineistoa siitä että olisin IRCissä pelleilly, sillä en TODELLAKAAN ole!

Bravo!! :applause:: :applause:: :applause::
tepzasd
 

Re: Miksi näin?

ViestiKirjoittaja Country » 03.05.2008, 17:22

En kyllä osaa näistä privaviesteistä mitään sanoa, mutta olen kyllä huomannut (luultavasti kaikki polilaiset ovat huomanneet), että sinulla näyttää olevan jotain henkilökohtaisia kaunoja Hevistä kohtaan. Ainakin sellaista ärsyttävää ja hieman lapsellistakin piilovittuilua löytyy. Kyllä vähintäänkin varoitus olisi ansaittu pelkästään noista kommenteista joita aina latelet Hevikselle. :neutral::
Country
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 235
Liittynyt: 30.04.2008, 17:09
Paikkakunta: Vantaa
IRC-nick: Country-

Re: Miksi näin?

ViestiKirjoittaja Zamor » 03.05.2008, 17:33

Country kirjoitti:että sinulla näyttää olevan jotain henkilökohtaisia kaunoja Hevistä kohtaan.


Noh, jos sitä Heviksen triidiä katsoo, niin oli kyllä aika monilla muitakin jotakin hevistä vastaan. Myöskin tämä ns. "Leather Girls" Yhteisö on ollut vähän Hevistä vastaan (kö?)

Ja minä ainakin tiedän, ettei sinulla irkkiä ole toiminnassa ollut, ja siinä asiassa luotan sinuun, joten tuon irkkihommelin voi heittää tuosta nevadaan.
Myöskin, tuosta account hommelista. Silloin kun Hevis perusti oman triidinsä, niin siinähän luki tyyliin: "Tämä oli lazuzen, mutta scammin sen takaisin" tai vastaavaa. Miksei siitä sitten rankaistu Hevistä?

Mielestäni, jos sinulla olisi ollut aiemmin rike alla, kyllä tuosta oltaisiin voitu banniä. MUTTA, sinulla ei tietääkseni ole ollut mitään varoitusta tai vastaavaa, en kyllä tälläistä päätöstä olisi osannut odottaa.
Zamor
Banned
 
Viestit: 110
Liittynyt: 29.04.2008, 19:47
IRC-nick: Zamor

Re: Miksi näin?

ViestiKirjoittaja Yubel » 03.05.2008, 17:49

Ogakin totesi ettei tämä "Dragon Erkki" ole sinä, hän saikin jo bannit.

Sitten asiaan. Kyllä tuossa on jo tarpeeksi näyttöä viikon jäähyyn. WBN moderontia ym. ilkkumista. Asiat voi aina ilmaista ystävällisesti eikä heti tarvitse valittaa pienimmästäkin asiasta. Viikon jäähy ei ole edes kovin pitä ja btw tämä viesti ei kyllä mahdollisuuksiasi paljoa parantanut. Toivottavasti otat tästä opiksi.
Yubel
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 463
Liittynyt: 29.04.2008, 14:54
IRC-nick: Yubel

Re: Miksi näin?

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 03.05.2008, 18:59

Tässä ei ole nyt kyse yksittäisetä kerrasta, vaan pitkän aikavälin aikaisista palautteista koskien sinua. Mikäli et osaa lopettaa riitelyä lyhyeen, vaan alat ruokkimaan riitaa entisestään, ei se osoita yhtään hyviä merkkejä. Eilisen iltamyöhän keskustelut eivät olleet ensimmäisiä laatujaan, vaan samanlaista sontaa on saanut odottaa sinun suunnasta useamminkin. Heviksen lisäksi on muitakin Polilaisia, jotka tilaisuuden saadessaan olisivat valmiita sanomaan pari valittua sanaa sinun toiminnoistasi.

Olet tottunut flametukseen. Tosin tämä sinun tottumusesi merkitsee sitä, että tapaat aloittaa, jatkaa ja ruokkia sitä aina tilaisuuden tullessa. Hyvänä esimerkkeinä voidaan pitää Värvärien toimiston keskusteluja, jotka välillä levisivät "Mikä RP:ssa mättää"-ketjuun asti.

Heviksen tekemä valitus ei ole ainoa vastaväite asialle. Tämä oli vain viimeinen valitus sinua koskien, joka lopultakin pakotti ryhtymään toiminpiteisiin. :neutral::
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Miksi näin?

ViestiKirjoittaja Vieras » 03.05.2008, 19:32

Mä haluaisin mielelläni nähdä esimerkkejä jotta tietäsin mitä pitäisi muuttaa. <_>
Vieras
 

Re: Miksi näin?

ViestiKirjoittaja Red Tiger » 03.05.2008, 21:40

Yksinkertaisesti sun pitää lopettaa vittuilu.
Aina kun oli mahdollisuus, pilkkasit/vittuilit hevikselle. Sinuna kärsisin jäähyn, enkä rupeaisi väittämään vastaan.
Red Tiger
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 150
Liittynyt: 29.04.2008, 21:20
RS -hahmo: En pelaa
IRC-nick: boubou

Re: Miksi näin?

ViestiKirjoittaja Dani » 04.05.2008, 15:55

Ihan oikein Tepzalle. Tässä sen näkee että vittuilu päättyy huonosti. IMO Tepzalle olisi voinut laittaa bannit.
Dani
Banned
 
Viestit: 152
Liittynyt: 29.04.2008, 19:03

Re: Miksi näin?

ViestiKirjoittaja Base » 04.05.2008, 19:33

Sais suoraan pistää bannit tämmöiselle kovikselle. Todellakin, Vialpandan sanoin: Vittuilu päättyy huonosti.

Pelle. :neutral::
Base
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 28
Liittynyt: 29.04.2008, 19:04
RS -hahmo: /__\
IRC-nick: Sandyh

Re: Miksi näin?

ViestiKirjoittaja Pehmolelu » 04.05.2008, 19:46

Noniin, mää olen taas vähän sitä mieltä et Tepzalle olis noista aikasemmin jo pitänyt sanoa eikä suoraan heittää mitään päälle. Itse en kyseisiä loukkauksia ollut huomannut, mutta en niin aktiivisesti viestiketjuja seuraakaan. Olisi ollut väärin antaa rangaistusta pidemmäksi aikaa sillä hän ei voinut tietää tekevänsä väärin jos kukaan kaartista ei hänen toimintaansa aikaisemmin puuttunut. Kuitenkin noita oli jonkun verran aika solvaavia niin noista olis joistakin kuulunu varotus pistää joten varotusten kertymänä tulee antaa jäähy.

Ymmärrän että tepzan puolesta varmaa vituttaa rankasti mutta koitetaan kuitenkin jatkossa selvitä ilman tälläsiä episodeja.
Pehmolelu
Kehitys- ja sisältövastaava
Kehitys- ja sisältövastaava
Avatar
 
Viestit: 2065
Liittynyt: 28.04.2008, 22:17
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: Lelu
IRC-nick: Pehmolelu


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 67 vierailijaa