Pääsenkö takaisin?

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Pääsenkö takaisin?

ViestiKirjoittaja Pla jaan » 30.04.2008, 23:20

Jooh, pääsisinkö takaisin Foorumeille, lupaan olla kiltisti. Se edellinen kerta meni vähän, mut seki johtu siitä ku väsynyt olo, ja sitten pappa oli kuollut :|

Niin saisinko toisen mahdollisuuden?
Pla jaan
 

Re: Pääsenkö takaisin?

ViestiKirjoittaja Mikko` » 01.05.2008, 05:46

Uskon, että kukaan ei halua sinua tänne enään. Scammasit Hevikseltä sekä Battantilta rahaa, yritit varmaankin varastaa yhden Acerin accounteista, teit monta hymiöfloodia, valehtelit Suomiliitossa olevasi 16 vuotta ja muutenkin olet suoraansanottuna pelle. Tässä vielä todistusaineistoa. Sekä se pätkä Suomiliitosta:
Joo, moi väki! Olen 16 vuotias, asialinnen jätkä. Asustelen täällä Helsingissä, kaupunkia en kerro. En ole haukkunut ainenkaan vielä, vai olenko täällä ketään "Noobiksi homoksi jne". En todellakaan ole scämminyt, tai yrittänyt scämmiä ketään! Se ei ole puuhaani. Pelailen RuneScapea, noudatan sääntöjä, miksi en noudattaisi siis tälläkään? On minulla kokemusta Olen ollut monissa sivustoissa Admini, ja moderaattori. Eli asiallinen olen, vaikka tunnun rasittavalta. Teen kaiken täällä foorumissa, mitä pyydätte. Mutta en yritä scämmiä, ostaa/myydä accountia, ihan niitä perus juttuja. Jos ette luota, voin laitella linkkejä niihin spämmi viesteihin jne.
Ikääkin löytyy se 10 vuotta? Btw: Maineesi on varmaankin jo mennyttä Suomi scenessä.
Mikko`
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 271
Liittynyt: 29.04.2008, 19:19

Re: Pääsenkö takaisin?

ViestiKirjoittaja Hillo » 01.05.2008, 07:52

http://www.turbo-nutters.co.uk/images/forumpics/retard.jpg

Miguel kerto jo kaiken oleellisen, ei sua varmaankaa kukaa tänne halua.
Hillo
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 75
Liittynyt: 30.04.2008, 12:52
Paikkakunta: Oulu
IRC-nick: Hilloh

Re: Pääsenkö takaisin?

ViestiKirjoittaja Balz amon » 01.05.2008, 09:17

Sun mahollisuudet päästä poliin takasin on noin 0.01% Sen veran pahat rikkeet teit. Scammit monta hemmoa, spammasit foorumeilla ja halusit vielä bannit siihin päälle.
Balz amon
turskisti o/
turskisti o/
Avatar
 
Viestit: 865
Liittynyt: 29.04.2008, 19:02
RS -hahmo: Balz amon

Re: Pääsenkö takaisin?

ViestiKirjoittaja Slayeri » 01.05.2008, 09:22

Mun on pakko tulla väliin, mutta ylläpito päättää tämän asian.
Mun mielestä et pääse takaisin poliin, jos olet viime kerralla tehnyt jotakin sääntöä rikkovaa scammausta jne.
Polilaisille se sun hommas on niin suuri (Scammaus jne), että ne ei halua päästä sut tänne. Voi olla, että sama juttu henkilökunnalle.
Slayeri
I see Yo man
I see Yo man
Avatar
 
Viestit: 603
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Pääsenkö takaisin?

ViestiKirjoittaja Pla Jaan » 01.05.2008, 10:53

Arvostan päätöstänne. Noh, ei kai auta kuin unohtaa Poli.

No, mo sitten. ->
Pla Jaan
 

Re: Pääsenkö takaisin?

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 01.05.2008, 11:15

Tähän huomauttaisin vielä sellaisesta asiasta, että käyttäjä oli jo keskuudessamme rekisteröidyllä tunnuksella. Tunnus asetettu porttikieltoon, asiasta laitettu huomautus profiiliin ja IP lisätty eväyslistalle.

Eli tämä asia on jälleen loppuunkäsitelty ja topick laitetaan lukkoon.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa