Löytyykö Runepolista video-oppaan tekijöitä?

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Löytyykö Runepolista video-oppaan tekijöitä?

ViestiKirjoittaja Low Mike » 01.02.2020, 22:43

Itse kun olen tehnyt suomennoksista jonkin verran videoita ja Runite Cape on tehnyt omista seikkailuistaan ja molemmat on postannut ne foorumille eikä ketään ole tuntunut haittaavan. Kysyisin mitä ylläpito on mieltä video-oppaista, mikäli vain idea ottaa tuulta purjeisiin? Ja toisekseen, mikähän olisi oikea paikka niille oppaille, foorumi vai joku oma alue oppaissa? Ehkä joku ketju foorumilla tuntuisi omaan korvaan loogisimmalta paikalta aluksi.

Mitään kriitereitä en oppaanteolle näkisi tarpeelliseksi, kuhan noudattaa samoja sääntöjä kuin muutenkin.

Itse olen ajatellut tehdä jotain oppaita ainakin, mutta kyselen jo vähän etukäteen, saako niitä postata foorumille ja mikä olisi oikea paikka niille, jos oppaat hyväksytään foorumille. Esimerkiksi, voisiko ihan Old School RuneScape alueelle perustaa ketjun video-oppaita varten, vai onko vastaava ketju/alue jo olemassa jossain muualla foorumilla?

- Mike
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä |
Low Mike
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 537
Liittynyt: 30.04.2008, 01:47
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Low Mike
Klaani: Runepoli

Re: Löytyykö Runepolista video-oppaan tekijöitä?

ViestiKirjoittaja Gothim » 02.02.2020, 09:46

Aikaisemmin on ollut puhetta video-oppaista mutta se ei ottanut tuulta alleen, joten varsinaista paikkaa niille ei ole. Tällä hetkellä oikea paikka voisi olla käyttäjäoppaat ja tokihan sieltä voisi siirtää tarvittaessa oikeaan opasalueeseen. Jos oppaiden teko kiinnostaa niin kartoittajan paikkaa kannattaa harkita.
Kuva
Gothim
Kartoitusvastaava
Kartoitusvastaava
Avatar
Kaartilainen
 
Viestit: 1959
Liittynyt: 09.08.2011, 16:33
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
RS -hahmo: Cyna
IRC-nick: Gothim
Klaani: Runepoli
Discord nick: Cyna#8232

Re: Löytyykö Runepolista video-oppaan tekijöitä?

ViestiKirjoittaja Low Mike » 02.02.2020, 14:32

Gothim kirjoitti:Jos oppaiden teko kiinnostaa niin kartoittajan paikkaa kannattaa harkita.

Niin. Käsittääkö karttoittajan työ nimenomaan video-oppaiden teon? Sillä se kiinnostaa itseä enemmän kuin teksti/kuva pohjaisten oppaiden teko.

Muokkaus: Jos vain käyttäjäoppaiden työkaluihin lisätään Youtube upotus tägit niin asiahan olisi sillä selvä? Tällöin vain otsikossa hyvä tuoda esille että kyseessä on video. Esim "(video)" Oppaan otsikon loppuun. Eikö?

Muokkaus2: Itse en tiedä teenkö kartoittajan tittelillä mitään, etenkään jos se vaatii uusien työkalujen opettelua. Itse pidän oppaiden teossa niiden sujuvasta ja helposta toteutuksesta. Tällä hetkellä ainut etu minkä näen kartoittajan työssä, on että heidän tekemillä oppailla on Runepolissa parempi näkyvyys. Mutta mielestäni tämä pitäisi korjata siten, että kartoittajien tekemillä oppailla ja käyttäjien tekemillä oppailla on tasavertainen näkyvyys.
Scapettaja alkaen 2005 | Säveltäjä |
Low Mike
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 537
Liittynyt: 30.04.2008, 01:47
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Low Mike
Klaani: Runepoli


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa