Turha kick clan chatista

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Turha kick clan chatista

ViestiKirjoittaja gibblet87 » 09.02.2015, 22:59

Hei, minut kickattiin clan chatista vain tämän takia Kuva
Eli siis minun peli nimi on 420guamleaf ja en kokenut tekeväni tuossa mitään väärää, toinen pelaaja ei tahtonut uskoa minun tarinaani joten päätin tarjota tilaisuutta todistaa. Tuntuu että oli tuossa hieman johtoportaan valtuuksien väärinkäyttöä.
EDIT: tällaisen perustelun sain kickille Kuva
gibblet87
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 3
Liittynyt: 28.04.2011, 22:19
RS -hahmo: gibblet87

Re: Turha kick clan chatista

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 09.02.2015, 23:34

Meno alkoi lähteä ihmisiltä käsistä, olit ensimmäinen joka lähti jäähypenkille. Toiminpide oli näemmä oikea, sillä se rauhoitti tilanteen tehokkaasti.

Kuva
Kuva
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Turha kick clan chatista

ViestiKirjoittaja gibblet87 » 09.02.2015, 23:37

Niin siis miten minä vaikutin mihinkään "röhinään" keskustelimme "lerssin" kanssa aiheesta ja ei ollut mitään syytä potkia minua, jos tällaiset perustelut menee läpi korkeimmalle portaalle niin olen hämmästynyt. ja mitään "tilannetta" jonka kerroit rauhoittavasi ei edes ollut, kuten kuvissa näkyy ihmiset keskustelivat omiaan muiden kanssa.
gibblet87
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 3
Liittynyt: 28.04.2011, 22:19
RS -hahmo: gibblet87

Re: Turha kick clan chatista

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 09.02.2015, 23:45

Jos olisin ollut mukana tilanteessa, olisin vain sotkenut itseni siihen mukaan. Nuoret ja väsyneet ihmiset innostuivat näemmä liikaa ehkä kaksimielisiksi luokiteltavista visible nickeistä. Mikäli käytös nimenomaan on tarkoitettu "suljetuksi", se hoidetaan privassa, eikä kaikkien jaettavana olevassa chatissa. Käyttämäsi termi on pääsävyltään negatiivinen miehen genitaaleihin viittava ilmaus, googlekin antaa ensimmäisenä hakutuloksena tähän asiaan pohjustusta. Kuten jo privassa totesin, genitaalikuvien vilauttelun lisäksi pyysit vielä antamaan skype-tiedot, joten päätin etten anna tilanteen kärjistyä yhtään enempää, vaan laitan sille pikaisen lopun.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Turha kick clan chatista

ViestiKirjoittaja gibblet87 » 10.02.2015, 00:13

No nyt on kyllä semmoista turhuutta tuo vastauksesi että lasken itseni argumentin voittaneeksi ja lopetan keskustelun tähän. Toivon jatkossa tarkkuutta valtuutetuille clan chatissa ettei tällaisia väärinymmärryksiä tapahdu ja sitten tällaisia selityksiä lukea. Hyvää illanjatkoa.
Terveisin. Väsynyt ja innostunut nuori :D
gibblet87
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 3
Liittynyt: 28.04.2011, 22:19
RS -hahmo: gibblet87


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa