Deewy kirjoitti:JUOPPO:n runot joka täyttää koko trubaduurien lavan ja fontti, jotenkin vaikealukuinen. Arialko tämä on mikä on viestinkirjoitusvaiheessakin, on paljo parempi.
JUOPPO kirjoitti:En ymmärrä.
Bannaatte Vekkulin, joka vain kritisoi aikoinaan turhankin kovaotteista (joskus) Vullea ja katsokaa kuka palaa poliin.
Hevilettu, jonka asenne salkkarista ei niin pitäviin on se, että he ovat paskakasoja maalais juntteja ja samainen herra teki massiivisen hymiöspämmin haukkumisten kera. SILTI.... herra otti ja palasi.
Jokin raja kiitos, kun Vekkulin "rike" oli sinänsä aika pieni ja hymiöspämmi taas on aika suuri rike kun se on erittäin iso.
Kalamalja kirjoitti:JUOPPO kirjoitti:En ymmärrä.
Bannaatte Vekkulin, joka vain kritisoi aikoinaan turhankin kovaotteista (joskus) Vullea ja katsokaa kuka palaa poliin.
Hevilettu, jonka asenne salkkarista ei niin pitäviin on se, että he ovat paskakasoja maalais juntteja ja samainen herra teki massiivisen hymiöspämmin haukkumisten kera. SILTI.... herra otti ja palasi.
Jokin raja kiitos, kun Vekkulin "rike" oli sinänsä aika pieni ja hymiöspämmi taas on aika suuri rike kun se on erittäin iso.
Itseasiassa Vekkuli oli täyspelle, jota ei kiinnostanut poli ja hänen mukaansa polin "kakarat" enää laisinkaan. Tästä syystä hän laittoi eräällä valtuutetuistamme goatsekuvan privaviestinä. Se katkaisi viimeisen oljenkorren ja jätkä lensi pellolle.![]()
Heviletun paluusta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Jos meikältä kysytään niin olisi saanut hänkin pitää ruhonsa porttien ulkopuolella.
teemu kirjoitti:Todellakin +1 haalijat. Heti joillaki 50+ viestiä![]()
![]()
Red Tiger kirjoitti:Vekkuli on poissa(ihan aiheesta), toi ei auta acer.
Hevilettu, en pahemmin ota kantaa.
Asia on näin ja luultavimmin pysyy tälläisenä.
![]()
Silu kirjoitti:Varmaan nostettu jo esiin jossakin, mutta hymiöt on perseestä atm. Paremmat tilalle.
Jeps, nämä hymiöt on imo rumia ja reunat vielä rososet. Uudet tilalle!Acer kirjoitti:Silu kirjoitti:Varmaan nostettu jo esiin jossakin, mutta hymiöt on perseestä atm. Paremmat tilalle.
Muistaakseni Pehmolelu sanoi että ne tulee kyllä aikanaan, on kuulemma helppo homma siirtää vanhat hymiöt takasin.No panic m8s!
JUOPPO kirjoitti:En ymmärrä.
Deewy kirjoitti:Teukku oli kopioinut muiden tekemiä topikkeja uusille foorumeille omilla tunnuksillaan, eikä edes antanut krediittiä topikin tekijöille. Ilmoitin asiasta oikeussaliin, ja viesti poistettiin, ilmeisesti käsiteltynä, mutta mitään ei tapahtunut.
Selvennystä, kiitos.
![]()
^^Agreed. Tyypit kirjoittaneet yli 50 viestiä salonkiin, ja tavoitteena vain ja ainoastaan pc. Kohta heillä riistäytyy pahemmin käsistä, ja varoitus kutsuuDark kirjoitti:Voi reps näiden post countien kanssa ihmiset. Onks se oikein elämän suola, että kuinka monta postia sinulta löytyy täältä. Itselläni ei ole mitään väliä kuinka monta viestiä olen kirjoittanut. Kirjoitan vain silloin, kun on jotain asiaa enkä mitään yhden rivin liner paskaa.Mutta jokainen on täällä yksilönsä ja kirjoittelee itse miten haluaa..
Dailunch kirjoitti:^^Agreed. Tyypit kirjoittaneet yli 50 viestiä salonkiin, ja tavoitteena vain ja ainoastaan pc. Kohta heillä riistäytyy pahemmin käsistä, ja varoitus kutsuuDark kirjoitti:Voi reps näiden post countien kanssa ihmiset. Onks se oikein elämän suola, että kuinka monta postia sinulta löytyy täältä. Itselläni ei ole mitään väliä kuinka monta viestiä olen kirjoittanut. Kirjoitan vain silloin, kun on jotain asiaa enkä mitään yhden rivin liner paskaa.Mutta jokainen on täällä yksilönsä ja kirjoittelee itse miten haluaa..
teemu kirjoitti:
*Quote*
Jaa että näin?<-- : lol : kusee
Myönnä sinä että sulle on PC foorumin tärkein asia.
JUOPPO kirjoitti:Dailunch kirjoitti:^^Agreed. Tyypit kirjoittaneet yli 50 viestiä salonkiin, ja tavoitteena vain ja ainoastaan pc. Kohta heillä riistäytyy pahemmin käsistä, ja varoitus kutsuuDark kirjoitti:Voi reps näiden post countien kanssa ihmiset. Onks se oikein elämän suola, että kuinka monta postia sinulta löytyy täältä. Itselläni ei ole mitään väliä kuinka monta viestiä olen kirjoittanut. Kirjoitan vain silloin, kun on jotain asiaa enkä mitään yhden rivin liner paskaa.Mutta jokainen on täällä yksilönsä ja kirjoittelee itse miten haluaa..
Joo... jos toisen acon arvostelu on PC:n keräämistä niin miksi tuollainen alue on edes pitäny tehdä?
Myöntäkää vaan että teitä ketuttaa ku joillakin onki isompi PC.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa