Mikä Runepolissa mättää?

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Falcon » 06.06.2008, 17:12

Käyttäkää niitä ignoreja listoja apinat, en minäkään jokaisen aparin postauksia jaksa katsella. :confused::
Falcon
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 368
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
IRC-nick: Falcn

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Pehmolelu » 06.06.2008, 21:11

Falcon kirjoitti:Käyttäkää niitä ignoreja listoja apinat, en minäkään jokaisen aparin postauksia jaksa katsella. :confused::


Näin. Ja jos polin sääntöi rikkoo tääl tai kanavalla ni kyl siit kuiteski yleens jotai varotusta tulee, mut pieni vittuilu tulee jokasen kestää.
Pehmolelu
Kehitys- ja sisältövastaava
Kehitys- ja sisältövastaava
Avatar
 
Viestit: 2065
Liittynyt: 28.04.2008, 22:17
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: Lelu
IRC-nick: Pehmolelu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Hevilettu » 06.06.2008, 22:27

Acer kirjoitti:
Unhola kirjoitti:Suoralta kädeltä henkilön nimeäminen tähän vaatii isompaa meisseliä kuin perusemolta odottaa voisi. :innocent::

No mutta pointti nyt on se, että vaikka nimesitkin huolenaiheesi, niin silti henkilökohtaisille linjoille meneminen on aika riskialtista puuhaa.

Rangaistuksia kyllä jaellaan jos niitä tarvitaan jakaa.

88DD OHNOES MUA KUTSUTTIIN EMOKSI :'''<< ::wrist

En mä puhu ny henkilökohtaasuuksista vaa kyseine henkilö vittuilee jokaiselle joka ei joko A) tykkää salkkareista B) ole yyberrunkkuhevari C) nuole hevilettuu 24/7 D) vastusta emoja.
Tämän voi vahvistaa todella, TODELLA moni ihminen. :P

Kävikö herralla mielessä ettei poliin saa sanktioita jos vittuilu tapahtuu polin ulkopuolella? Mitään en kiistä, mutta mitään ei ole polin foorumeilla, tai polin irc kanavalla tapahtunut, mitä nyt juopon quoteema, josta saa väärän käsityksen koska ei pastennut kaikkea. >_> Kute jo Unhola ja Pehmolelu on sanonu, mulle kyllä heruu sanktioo jos siihen on tarvetta.
Hevilettu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 260
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
Paikkakunta: Kuopio
IRC-nick: Hevilettu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja JUOPPO » 06.06.2008, 22:34

Hevilettu kirjoitti:
Acer kirjoitti:
Unhola kirjoitti:Suoralta kädeltä henkilön nimeäminen tähän vaatii isompaa meisseliä kuin perusemolta odottaa voisi. :innocent::

No mutta pointti nyt on se, että vaikka nimesitkin huolenaiheesi, niin silti henkilökohtaisille linjoille meneminen on aika riskialtista puuhaa.

Rangaistuksia kyllä jaellaan jos niitä tarvitaan jakaa.

88DD OHNOES MUA KUTSUTTIIN EMOKSI :'''<< ::wrist

En mä puhu ny henkilökohtaasuuksista vaa kyseine henkilö vittuilee jokaiselle joka ei joko A) tykkää salkkareista B) ole yyberrunkkuhevari C) nuole hevilettuu 24/7 D) vastusta emoja.
Tämän voi vahvistaa todella, TODELLA moni ihminen. :P

Kävikö herralla mielessä ettei poliin saa sanktioita jos vittuilu tapahtuu polin ulkopuolella? Mitään en kiistä, mutta mitään ei ole polin foorumeilla, tai polin irc kanavalla tapahtunut, mitä nyt juopon quoteema, josta saa väärän käsityksen koska ei pastennut kaikkea. >_>


Miten väärän kuvan?
Mitä väliä jos siinä ei lue kun vastaan sitä ennen sinulle erääseen satunnaiseen kommenttiin: Kai?
Mikä sinut edes yllytti asiaan, kun yritin avata keskustelua? Piditkö tuota huumorina koska läppänä se on täysi paska!
Ja noita quoteja voisi vaikka laittaa lisää mutta nyt expaan herblorea. Lauantaina sitten. ;)


:neutral::
JUOPPO
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 164
Liittynyt: 29.04.2008, 19:30
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Quit
IRC-nick: The_Juoppo

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Hevilettu » 06.06.2008, 22:38

Kute Pehmolelu sanoi pienen vittuilun kyllä kestää, varsinkin kun se sanotaan huumorimielessä. Et ole kuule ainoa kestä veistetään vitsiä silkalla huumorilla, tosikko. Ja mitä ite logeja selailin, ei niissä ole mitään muuta kuin yllämainittua asiaa, joka sekin tapahtunut irkin puolella, ei polissa.
Hevilettu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 260
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
Paikkakunta: Kuopio
IRC-nick: Hevilettu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Lintumies » 06.06.2008, 22:48

Hevilettu kirjoitti:Hiljaa vitun emonoy94herot, ette vaan osaa arvostaa hyvää musiikkia. :| Joku toinenki sankari sano yliarvostetusta, mitä Burzum ei todellakaan ole. Burzumilla on aika suur vihaajakunta.


Hevilettu kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta ketään ei kiinnosta quittis. Ite oon henk.koht vitun helpottunu ku quittaat <3


Hevilettu kirjoitti:Koht joku Acer tulee tähän inisee että tykkää pukeutua tytöks vaan ku pitää niistä kuteista. Paskapuhetta, sillä jos himoitsee tyttöjen kuteita ittesä päällä on 90% varmuudella seksuaalisesti poikkeava, ja tällänen kuvahan maailmalla on kaikista emoista.


Hevilettu kirjoitti:OMG KOLMAS POSTI TÄNÄ PÄIVÄNÄ DAMN OON ACER


Hevilettu kirjoitti:Tätä tuskin tarvii suuremmin selitellä, kaikkien vihaamat polin -94 sankariemot.


Tossa niiku tältä uudelt foorumilt matskuu. Vanhoilta foorumeilta löytyy about 200 postii lisää.
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Hevilettu » 07.06.2008, 10:59

Acer pls, kolme ylintä ei edes koske SINUA. Ylin on vain kommenttini -Poussua kohtaan, joka nyt sattuu postaamaan melkein jokaiseen bänditriidiin bändin kuraksi, ja että triidi on mahtava, vaikka triidejä ei ole idea edes ratea. Ja luuletko etten olisi saanut jo varoitusta noista, jos niistä olisi tarpeen saada? Kyllä ne modetki osaa noit viestihistorioita katella. Ja mitä sanoit vanhoista foorumeista, niissä tehdyt eivät enää vaikuta. Valtuutetut minut vanhojen foorumien banneista armahtivat, joten eivät ole enää kontollani. Niin ja tuo postausjuttu DAMN OON ACER, eikö se muka ole totta? Mitä joku 2-3 viikkoa sitten katoin profiiliasi, siellä oli 25-27 viestiä päivässä? Siitä sanoin Ogabulgalle, ja kaiketi hän on sinua jo pyytänyt hidastamaan tahtia. Aiheettomia pieniä piilovittuiluja et löydä, sori nyt vaan

E: Ainiijoo, mitä tohon emoboy94hero juttuun tulee, jos moderaattorit sanovat sinua perusemoksi, sanon minäkin. Se ei ole silloin kiellettyä. Nimiä moderaattoreista en listaa, tiedät itekkin. Ja sähän oot vielä -94? Periaatteessa sun asemassa en tota emoboy94 juttua kokis loukkaavana.

E2: Ainiin, ja yksi quote on "mitä vihaat maailmassa eniten" topikista. Sinne tietääkseen saa ihan vapaasti kertoa ketä/mitä vihaa? Ainakin muut niin tekevät. Unholakin siihen postasi perään ja huomioi viestini, eikä nähnyt siinä sääntöjen vastasuutta.

E3: Niin ja tuo NaXu2:n quittitopikkiin postattu quote, en ole todellakaan ainoa joka näin on sanonut. Totesin vain että ketään muutakuin kenties Vullea ja Finwestiä ei kiinnosta jos napero lopettaisikin polin.
Hevilettu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 260
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
Paikkakunta: Kuopio
IRC-nick: Hevilettu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 07.06.2008, 12:57

Hevilettu kirjoitti:Hiljaa vitun emonoy94herot, ette vaan osaa arvostaa hyvää musiikkia. :| Joku toinenki sankari sano yliarvostetusta, mitä Burzum ei todellakaan ole. Burzumilla on aika suur vihaajakunta.

Viesti on rujo, mutta ilmeisesti Hevilettu ilmaisee, ettei mussiikkigenre sovi ns. "emoille". Usea henkilö puolustaa idlisoimaansa asiaa, vaati se sitten mitä tahansa.
Hevilettu kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta ketään ei kiinnosta quittis. Ite oon henk.koht vitun helpottunu ku quittaat <3

Tämä on otettu NaXu2:n taukoketjusta. Hevilettu ei ilmeisesti pitänyt, taikka edes yksinkertaisesti välittänyt ko. henkilöstä, mutta "<3" viestii siitä, ettei asiaa kuitenkaan tarkoitettu loukkauksena (tai sitten juuri päinvastoin...).
Hevilettu kirjoitti:Koht joku Acer tulee tähän inisee että tykkää pukeutua tytöks vaan ku pitää niistä kuteista. Paskapuhetta, sillä jos himoitsee tyttöjen kuteita ittesä päällä on 90% varmuudella seksuaalisesti poikkeava, ja tällänen kuvahan maailmalla on kaikista emoista.

Tässä on kuitenkin suora vertauskuva sille, että Hevilettu jopa odottaa Acerin nolaavan itsensä tavalla tai toisella, niin valitettavaa kuin se onkin.
Hevilettu kirjoitti:OMG KOLMAS POSTI TÄNÄ PÄIVÄNÄ DAMN OON ACER

Suoraan osoitettua ns. "piilovittuilua", henkilökohtaisella tasolla.
Hevilettu kirjoitti:Tätä tuskin tarvii suuremmin selitellä, kaikkien vihaamat polin -94 sankariemot.

En osaa jaetella, ketkä olisivat "emoja" ja sittn vielä päälle 94 syntyneitä. Tämä tarkoittaa sitä, ettei tunne ole niin kanttava, vaan kyseessä on oma voimakas mielipide.
Acer kirjoitti:Tossa niiku tältä uudelt foorumilt matskuu. Vanhoilta foorumeilta löytyy about 200 postii lisää.

Uuden foorumipohjan ilmestyessä haluttiin aloittaa kaikki puhtaalta pöydältä. Tämä on kuitenkin suora vertaus siihen, ettei kumpikaan aio antaa anteeksi taikka unohdaa menneisyydessä koettuja tilanteita ja olosuhteita.
Hevilettu kirjoitti:Acer pls, kolme ylintä ei edes koske SINUA. Ylin on vain kommenttini -Poussua kohtaan, joka nyt sattuu postaamaan melkein jokaiseen bänditriidiin bändin kuraksi, ja että triidi on mahtava, vaikka triidejä ei ole idea edes ratea. Ja luuletko etten olisi saanut jo varoitusta noista, jos niistä olisi tarpeen saada? Kyllä ne modetki osaa noit viestihistorioita katella.

Asiaa ei tarvitse tuoda minkäänlaisena puolustuksena ja julkisen tason loukkauksena esille, vaan näitä tapauksia varten on olemassa sääntörikkomusilmoituspainikkeet jokaisen viestin yhteydessä. En ole ainakaan itse tällaisia ilmoituksia huomannut ilmoituslistoilla, joten on valitettavaa että joudun tarttumaan asiaan kiinni vasta näin myöhemmässä vaiheessa. Se että vertaa omasta mielestään yhteiseen ryhmään kuuluvia henkilöitä, ei kuitenkaan tarkoita automaatisesti, että heistä jokainen toimisi automaattisesti toistensa kaltaisesti.
Hevilettu kirjoitti:Ja mitä sanoit vanhoista foorumeista, niissä tehdyt eivät enää vaikuta. Valtuutetut minut vanhojen foorumien banneista armahtivat, joten eivät ole enää kontollani.

Bannisi armahdettiin, mutta se, että sellaisesta asiasta pitää tehdä oma asiansa jota käyttää vertauskuvana, ei ole soveliasta.
Hevilettu kirjoitti:Niin ja tuo postausjuttu DAMN OON ACER, eikö se muka ole totta? Mitä joku 2-3 viikkoa sitten katoin profiiliasi, siellä oli 25-27 viestiä päivässä? Siitä sanoin Ogabulgalle, ja kaiketi hän on sinua jo pyytänyt hidastamaan tahtia.

Kyllä, asioista käytiin pitkä keskustelu, joiden pohjalta Acer sitten päätti muuttaa käytöstapojaan ja on keskittynyt aidosti itseään koskeviin taikka muutoin kiinnostaviin asioihin siitä lähtien. Asia lienee henkilön tuoreessa muistissa, mutta näet omaksi asiaksesi muistuttaa siitä senkin jälkeen, kun pyysit meitä tekemään asialle jotain. Menneisyys on olennainen osa jokaista, mutta tässä kohtaa arvostaisin sitä, kuinka asian kanssa on pyritty korjaamaan tämä kyseinen ongelma, eikä vain peittelemään sitä.
Hevilettu kirjoitti:Aiheettomia pieniä piilovittuiluja et löydä, sori nyt vaan

Se, että minkä te kaksi, taikka ainakin Hevilettu laskette teidän keskiseksi piilovittuiluksi, taikka saati sitten aiheelliseksi, on minulle mysteeri. Molemmat ovat kertoneet, että suoranaiset konfliktit käydään Polin ulkopuolisin keinoin, mutta Poli ilmeisesti toimii tällaisena "piilovittuilukanavana" teille kahdelle, sillä toisistanne ilmaisemanne asiat kuulostavat selkvästi sellaisilta, vaikkette itse tohtisikaan sitä myöntää.
Hevilettu kirjoitti:E: Ainiijoo, mitä tohon emoboy94hero juttuun tulee, jos moderaattorit sanovat sinua perusemoksi, sanon minäkin. Se ei ole silloin kiellettyä. Nimiä moderaattoreista en listaa, tiedät itekkin. Ja sähän oot vielä -94? Periaatteessa sun asemassa en tota emoboy94 juttua kokis loukkaavana.

En itsekään kutsu ketään suoranaisesti "emoksi", ellei keskustelu edellytä tällaisen termin käyttämistä. Onko tämä "emo-leima" sitten tapa vaan leimata koko persoona jotenkin huonoksi, vai onko se pinnallinen tapa tuoda esille persoonassa itsehavaittuja epäkohtia, kun niitä ei muutoin jaksaisi mukamas eritellä toisistaan ja käsitellä kerralla selkeiksi?
Hevilettu kirjoitti:E2: Ainiin, ja yksi quote on "mitä vihaat maailmassa eniten" topikista. Sinne tietääkseen saa ihan vapaasti kertoa ketä/mitä vihaa? Ainakin muut niin tekevät. Unholakin siihen postasi perään ja huomioi viestini, eikä nähnyt siinä sääntöjen vastasuutta.

Kyllä, ketju on osoitettu tätä varten. Näkökannoistaan saa aina kertoa, toinen asia on kuitenkin se, kuinka aikomansa asian näkee parhaimmaksi ilmaista. Jos olisit kirjoittanut vaikka "En pidä ihmisistä, jotka leimautuvat "emoiksi" ja käyttäytyvät sen pohjalta", ei asiassa olisi ollut henkilökohtaisuuksia.
Hevilettu kirjoitti:E3: Niin ja tuo NaXu2:n quittitopikkiin postattu quote, en ole todellakaan ainoa joka näin on sanonut. Totesin vain että ketään muutakuin kenties Vullea ja Finwestiä ei kiinnosta jos napero lopettaisikin polin.

Minua ainakin myös mietitytti hänen poistuminen ainakin näin väliaikaisesti keskuudestamme. Asian kuitenkin kommentoin tuossa aikaisemmin.

Kiteytettynä: Tämän riidan molemmat osapuolet pitävät tätä vihakierrettä yllä tarpeettomin keinoin ja jopa vain omien lähtökohtiensa tyydyttämiseksi "Hevarit VS. emot" -jupakassa. Teistä molemmat ovat aivan mahtavia persoonia, mutta tämä teidän välinen teatteri täytyy saada loppumaan. Lopettakaa oikeasti moinen "piilovittuilu" ja kertokaa toisillenne, mitä te oikeasti vihaatte, niin molemmat voivat seliittää asian ja korjata mahdolliset virheet itsessään, mikäli sellaiselle on tarvetta.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Lintumies » 07.06.2008, 16:47

Ogabulga kirjoitti:Kiteytettynä: Tämän riidan molemmat osapuolet pitävät tätä vihakierrettä yllä tarpeettomin keinoin ja jopa vain omien lähtökohtiensa tyydyttämiseksi "Hevarit VS. emot" -jupakassa. Teistä molemmat ovat aivan mahtavia persoonia, mutta tämä teidän välinen teatteri täytyy saada loppumaan. Lopettakaa oikeasti moinen "piilovittuilu" ja kertokaa toisillenne, mitä te oikeasti vihaatte, niin molemmat voivat seliittää asian ja korjata mahdolliset virheet itsessään, mikäli sellaiselle on tarvetta.

Tietäisitpä vaan, monestiko mä olen YRITTÄNYT sopia tätä Letun kanssa. Mutta ei se millään onnistu. Hetki sitten me oltii viel sovus, ja itseasias Hevilettu teki lupauksen ettei dissaa mua/emoja mun kuullen/nähden, mutta ei oikein ole pitänyt tuo. : )
Ei sillä nyt ole mitään väliä että mitä se musta ajattelee, muutekin olen lopettanut Polituksen. Muttakun en ole ainoa jota se dissaa. : |
Oon aina valmis sopimaan tämän, mutta toista samanlaista osapuolta ei taida jupakasta löytyä..? =)
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Hevilettu » 07.06.2008, 17:12

Mun puolesta asia on loppuunkäsitelty, vaikka en emoja koskaan tuu sietämäänkään. Voin kyllä pitää dissauksen ja vittuilun poissa polista, ja Acerista.
Hevilettu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 260
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
Paikkakunta: Kuopio
IRC-nick: Hevilettu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja -Poussu » 07.06.2008, 17:16

Hevilettu kirjoitti:Acer pls, kolme ylintä ei edes koske SINUA. Ylin on vain kommenttini -Poussua kohtaan, joka nyt sattuu postaamaan melkein jokaiseen bänditriidiin bändin kuraksi, ja että triidi on mahtava, vaikka triidejä ei ole idea edes ratea.


Miks triidejä ei saisi rateta : O?
Jos itse olisin bändi tai peli triidin vääntänyt, niin kyllä ainakin pitäisin siitä, että joku kehuisi vaivannäköäni vaikka ei pitäisikään bändistä/pelistä.

et suk mai ballz : /.
-Poussu
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 318
Liittynyt: 05.05.2008, 23:07
Paikkakunta: Klaukkala
IRC-nick: -Poussu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Napero Muxu2 » 07.06.2008, 17:53

Ymmärrän Letun pointin ettei jokaista bändiä tarvitse haukkua ja sitten ylistää triidiä. Triidejä saa minusta rateta koska minulle itselleni se tuo hymyn kasvoille kun omalle vaivannäölle saa vastinetta. Silti tuollainen "Bändi -, Triidi +"-postaus jokaiseen triidiin (jos totta), on minusta typerää.
Napero Muxu2
Riistanvartija
Riistanvartija
 
Viestit: 873
Liittynyt: 30.04.2008, 06:15

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Hevilettu » 07.06.2008, 18:10

-Poussu kirjoitti:
Hevilettu kirjoitti:Acer pls, kolme ylintä ei edes koske SINUA. Ylin on vain kommenttini -Poussua kohtaan, joka nyt sattuu postaamaan melkein jokaiseen bänditriidiin bändin kuraksi, ja että triidi on mahtava, vaikka triidejä ei ole idea edes ratea.


Miks triidejä ei saisi rateta : O?
Jos itse olisin bändi tai peli triidin vääntänyt, niin kyllä ainakin pitäisin siitä, että joku kehuisi vaivannäköäni vaikka ei pitäisikään bändistä/pelistä.

et suk mai ballz : /.

Sukkaa sä vaan edelleen niit pallejas, ei kiinnosta. Vanhoilla foorumeilla oli ainakin ihan aukion säännöissä (unholan kirjottamana) ettei triidejä rateta ellei itse pyydetä.
Hevilettu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 260
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
Paikkakunta: Kuopio
IRC-nick: Hevilettu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Lintumies » 07.06.2008, 18:14

Hevilettu kirjoitti:Sukkaa sä vaan edelleen niit pallejas, ei kiinnosta. Vanhoilla foorumeilla oli ainakin ihan aukion säännöissä (unholan kirjottamana) ettei triidejä rateta ellei itse pyydetä.

Edellisillä foorumeilla oli sellanen käytäntö että bändi pitää ratee kunnol, ja triidistäkin saa MAINITA. Jos ei tykkää bändistä niin kai Poussu nyt mielipiteensä saa kertoa? : | Mielipidevapaus.
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja -Poussu » 07.06.2008, 18:48

Hevilettu kamoon älä ny viitti : D. Katoin viestihistoriani, niin olin kahteen bänditriidiin vastannut että bändi on mielestäni huono ja triidi hyvä. En tietenkään noin suppeasti, mut kuitenkin.

Huoh oot oikeen hyvä haastaa riitaa ; D.
Luv u <3.
-Poussu
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 318
Liittynyt: 05.05.2008, 23:07
Paikkakunta: Klaukkala
IRC-nick: -Poussu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Hevilettu » 07.06.2008, 19:11

-Poussu kirjoitti:Luv u <3.

Ja te kysytte mitä vihaan emoissa? Ja Acer mikäli sä haluat sopia sä ja sun emokaveris ovat nyt asiasta hiljaa.
Hevilettu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 260
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
Paikkakunta: Kuopio
IRC-nick: Hevilettu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Lintumies » 07.06.2008, 19:48

Hevilettu kirjoitti:
-Poussu kirjoitti:Luv u <3.

Ja te kysytte mitä vihaan emoissa? Ja Acer mikäli sä haluat sopia sä ja sun emokaveris ovat nyt asiasta hiljaa.

Ahhaah, eli siis meidän pitää palvoo Hevilettuu niin sit sovinto on tehty!
Ookoo, tämä selvä.

Mut koita nyt Lettu hyvä ihminen ymmärtää että ihmisil on ERIÄVIÄ MIELIPITEITÄ. =) En tarkota tätä todellakaan nyt aukomisena vaan siis kun must tuntuu että sä kiihdyt heti jos joku ei tykkää samasta asiasta ku sä. : )

Eli siis:

- Me ollaan sujut?
- Poussu (tuntuu tyhmält sanoo sua Poussuks O_O) saa postata bänditriideihin mielipiteitänsä, jos tahtoo?
- Sä yrität kestää eriäviä mielipiteitä?
- Kaikki on ystäviä <3<3<3<3<3

Peace, rock, and cock. <3
Lintumies
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 742
Liittynyt: 29.04.2008, 20:21

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Pehmolelu » 07.06.2008, 20:14

Jos tää menee henkilökohtaisuuksiin niin saatte riidellä vaikka oikeussalissa mutta tässä topicissa tälle tulee piste nyt.
Pehmolelu
Kehitys- ja sisältövastaava
Kehitys- ja sisältövastaava
Avatar
 
Viestit: 2065
Liittynyt: 28.04.2008, 22:17
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: Lelu
IRC-nick: Pehmolelu

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Hynski » 08.06.2008, 11:57

Hevilettu kirjoitti:Ja te kysytte mitä vihaan emoissa? Ja Acer mikäli sä haluat sopia sä ja sun emokaveris ovat nyt asiasta hiljaa.

Kiinnostaa ku kilo paskaa.
Hynski
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 868
Liittynyt: 28.04.2008, 23:06
RS -hahmo: Hynski
IRC-nick: Hynski

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Max » 17.06.2008, 19:58

No ei se niinpaljon mättää mutta...
Joidenkin postauksikka lukee vaan "Kuva" eikä siinä oo sitä kuvaa.
Siis jos jollakin pitäisi olla siinä kuva, niin lukee vaan että Kuva.
Max
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 491
Liittynyt: 01.05.2008, 15:33
Paikkakunta: Ylöjärvi
RS -hahmo: Lopetin
IRC-nick: Maximax

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Napero Muxu2 » 17.06.2008, 20:08

Se ei ole RP:n vika. Moni uppaa kuvansa ast-fast.com/upload kautta, ja tuo nyt sattuu temppuilemaan jolloin kuvat eivät näy.
Napero Muxu2
Riistanvartija
Riistanvartija
 
Viestit: 873
Liittynyt: 30.04.2008, 06:15

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Pöysti » 18.06.2008, 17:59

No nämä tällaiset viestit. ->
random kirjoitti:kultaaa,oot rakas on ollu ikävä. kivat levutukset..


Noita ei siis tosiaankaan tarvita, ja minä ainakin koen nuo spämminä, ja toi nyt ei ainakaan polin mainetta asiallisena ja siistinä tue. :neutral::
Pöysti
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 65
Liittynyt: 03.05.2008, 17:25
RS -hahmo: Markus

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Randurel » 19.06.2008, 16:25

Se, kun jotkut kirjoittavat
turhaan useammalle riville.
Viestit näyttävät paljon
rumemmilta ja ovat
vaikealukuisempia. ;<
Eivätkä ne edes näytä
IMO pidemmiltä, jos
joku sitä sillä hakeekin.
Randurel
Savenvalaja
Savenvalaja
Avatar
 
Viestit: 1228
Liittynyt: 29.04.2008, 19:14
IRC-nick: Front_slash

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Arktinen » 19.06.2008, 22:15

Randurel kirjoitti:Se, kun jotkut kirjoittavat
turhaan useammalle riville.
Viestit näyttävät paljon
rumemmilta ja ovat
vaikealukuisempia. ;<
Eivätkä ne edes näytä
IMO pidemmiltä, jos
joku sitä sillä hakeekin.

Kyl ne vähän pidemmiltä näyttää^^. Tollanen on muodissa vaan kakkosluokkalaisten keskuudessa ku pitää saada kirjotelmista ainaki sivun mittasii ja ei muuten saa. Ilman asiaa siis :geek:

Randurel kirjoitti:Se, kun jotkut kirjoittavat
turhaan useammalle riville.
Viestit näyttävät paljon
rumemmilta ja ovat
vaikealukuisempia. ;<
Eivätkä ne edes näytä
IMO pidemmiltä, jos
joku sitä sillä hakeekin.

Kyl ne vähän pidemmiltä näyttää^^. Tollanen on muodissa vaan kakkosluokkalaisten keskuudessa ku pitää saada kirjotelmista ainaki sivun mittasii ja ei muuten saa. Ilman asiaa siis :geek:

Ittee ketuttaa tällätteet "W00000000000t alotin uuden sivun@@@@@@@@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!" postaukset minkä minäkin voisin tähän nyt kirjottaa :toru::
Arktinen
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 207
Liittynyt: 29.04.2008, 20:39
IRC-nick: Arktinen
Klaani: Future of Old Style

Re: Mikä Runepolissa mättää?

ViestiKirjoittaja Mikko` » 25.06.2008, 18:16

Itse olen huomannut viimeaikoina, että jos henkilö X tekee topicin/postaa kysymyksen topiciin, saa vastauksen siihen, ja sen jälkeen postaa uudelleen ''ok'', ''kiitti'', ''selvä'' jne. Kun saa vastauksen, asia on selvä, joten älkää postatko tuommosia. Kiitos.
Mikko`
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 271
Liittynyt: 29.04.2008, 19:19

EdellinenSeuraava

Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 80 vierailijaa