Sisäänkirjautuminen

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Sisäänkirjautuminen

ViestiKirjoittaja Letski2 » 29.05.2012, 14:56

Hei!

Nyt on käynyt sellainen juttu, että tuossa noin kuukausi sitten vaihdoin käyttäjäni salasanan. Olen aina pitänyt automaattista sisäänkirjautumista päällä, mutta nyt pitäisi kirjautua sisään uudestaan, ja tuon kuukauden aikana en kertaakaan salasanaa kirjoittanut paitsi sinä hetkenä, kun sen vaihdoin, joten en pääse kirjautumaan käyttäjälläni "Letksi" enään sisään aikaisemman salasanan kyllä muistan.Käyttäjäni olen rekisteröinyt joskus vuonna 2008, ja olen tuona vuonna rekisteröinyt sen eri sähköpostin kautta mitä nykyään käytän niin en enää muista tuon vanhan sähköpostinikaan salasanaa joten senkään kautta salasanan palauttaminen ei onnistu. Onko mitenkään mahdollista saada uutta salasanaa runepoli käyttäjälleni?
Letski2
 

Re: Sisäänkirjautuminen

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 29.05.2012, 15:15

Katson asiaa, ole ruudun äärellä, tai kerro jos olisi mahdollista laittaa query quakenetissä tai vaikka Runescapen privaten kautta.

Vaihdoin salasanan. Loggaa sisään ja vaihda passu nopeasti. Jos huomaan että joku muu loggaa sillä sisään, vaihdan passun heti ja pakotan toisen käyttäjän ulos.

Suositteluna on käyttää "unohditko salasanasi?" -linkin toimintoa. Mutta unohdettu sähköposti on mitä on.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Sisäänkirjautuminen

ViestiKirjoittaja Letski » 29.05.2012, 15:19

Kiitokset, sisällä ollaan!
Letski
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 283
Liittynyt: 20.05.2008, 07:28

Re: Sisäänkirjautuminen

ViestiKirjoittaja jakoavain » 29.05.2012, 15:21

Muistutan vielä että käy vaihtamassa salasana ellet vielä ole sitä tehnyt.
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa