cleuista puuttuu kohtia

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

cleuista puuttuu kohtia

ViestiKirjoittaja moikka » 16.06.2008, 07:51

Toivoisin että clueihin tehtäisiin niitä kartta juttuja (angrammejako ne oli) , koska kun joudun tekemään clueja niin pitää itse keksiä ne, ja kun menin vilduun kaivamaan lvl 3 cluessa ei tullut sara wiz vaan noin 68 lvl zamorak wiz.. (en muista tarkalleen) ja voisin esimekiksi itse auttaa niissä olen pelannut runescape 5 vuotta tehnyt kaikki questit ainakin 1 kerran läpi (jotkut jopa 5-6) aktiivinen, mutta en no-life tällä hetkellä minun mainin cb on 92 ja minun 54 lvl pure on mod.. joten luotettava olen.. olisin ilmottautunut karoittajaksi, mutta olimme reissussa niin en nähnyt ilmoitusta.
moikka
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 4
Liittynyt: 04.05.2008, 08:45
RS -hahmo: Duffany
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: cleuista puuttuu kohtia

ViestiKirjoittaja Tombba » 16.06.2008, 09:36

Jooh, en ole mikään kartottaja / valtuutettu mutta voin itsekkin sanoa tämän.
Ilmoittaudu kartoittajaksi lähettämällä hakemus ellet ollut kotona se on voivoi.

Veikkaisin että clueja parannellaan koko ajan joten voit kyllä odottaa, minun muistakseeni clueissa oli kyllä noista sara ja zammy jumalista ohje että wildussa hyökkää toinen ja "maalla" toinen.. (En ole aivan varma)
Tombba
Haudankaivaja
Haudankaivaja
Avatar
 
Viestit: 133
Liittynyt: 02.05.2008, 06:12

Re: cleuista puuttuu kohtia

ViestiKirjoittaja moikka » 16.06.2008, 20:00

aijaa no D'ou :DD no ei voi mitää uus yritys myöhemmi ;(
moikka
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 4
Liittynyt: 04.05.2008, 08:45
RS -hahmo: Duffany
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: cleuista puuttuu kohtia

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 16.06.2008, 21:08

1. Oppaissa ilmeneviä virheitä, päivitystarpeita ja muita epäkohtia koskevat keskustelut osoitetaan Kaupungin kirjastoon, ei Kaupunginsaliin, joka on tarkoitettu lähinnä koko sivustoa ja foorumia koskevan kehityskeskusteluun.

2. TT-oppaassa on havaittu, ettei se sisällä uudistuksen myötä kaikkia ilmestyneitä vihjeitä. Näitä toivotaankin kaikkien käyttäjien lähettävän suoraan oppaan tekijöille.

3. Kartoittajaksi haetaan aina tiettyinä aikoina. Poikkeukset ovat harvinaisia. Kartoittajiksi haetaan muutoinkin henkilöitä, jotka ovat jo itsessään mahdollisimman kyvykkäitä. Omistamien hahmo(je)n statistiikka merkitsee toki, mutta niitähän voi kuka tahansa aina parantaa entisestään.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 369 vierailijaa