Viestien poistaminen

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Viestien poistaminen

ViestiKirjoittaja Minakka » 12.04.2010, 20:30

Itseäni ainakin harmittaa kun viestejään/topiceja ei pysty poistamaan, useasti tulee tehtyä mokauksia viesteissä ja ne tekisi mieli poistaa kokonaan. Joku 10min poistoaika viestin lähettämisestä olisi omasta mielestä sopiva niin ei tulisi näitä että poistetaan 3v vanhoja viestejään & samalla sen avulla koitetaan parannella mainettaan.
Minakka
Räätäli
Räätäli
 
Viestit: 1644
Liittynyt: 30.04.2008, 12:21

Re: Viestien poistaminen

ViestiKirjoittaja Nailou1 » 12.04.2010, 20:57

Mjooh, pari kertaa oon kysyny täällä apua ja sitten muutaman minuutin päästä oon löytänyt itse vastauksen...
Nailou1
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 755
Liittynyt: 10.02.2010, 18:15
RS -hahmo: Nailou1
IRC-nick: Nailou1

Re: Viestien poistaminen

ViestiKirjoittaja Danskuu » 13.04.2010, 07:37

Sen viestin voi aina ilmottaa tai muokata silleen että kirjoittaa vaikka pelkkä 'poistakaa'. Hyvin se on noinkin tähän asti toiminut.
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Viestien poistaminen

ViestiKirjoittaja Lamppu » 21.04.2010, 19:20

Jaksuliini kirjoitti:Sen viestin voi aina ilmottaa tai muokata silleen että kirjoittaa vaikka pelkkä 'poistakaa'. Hyvin se on noinkin tähän asti toiminut.

Itse ainakin koen tämän modejen ajantuhlaukseksi.
Lamppu
Maanviljelijä
Maanviljelijä
Avatar
 
Viestit: 667
Liittynyt: 29.04.2008, 20:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Viestien poistaminen

ViestiKirjoittaja Remu » 22.04.2010, 00:25

Lamppu kirjoitti:
Jaksuliini kirjoitti:Sen viestin voi aina ilmottaa tai muokata silleen että kirjoittaa vaikka pelkkä 'poistakaa'. Hyvin se on noinkin tähän asti toiminut.

Itse ainakin koen tämän modejen ajantuhlaukseksi.

Hullu ajantuhlausta klikkaa kaks kertaa. Modejen työtä se on. ;)
Remu
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 25
Liittynyt: 28.12.2009, 22:25
RS -hahmo: Hbremu
IRC-nick: Remu`, Remu-
Klaani: Northern Gods

Re: Viestien poistaminen

ViestiKirjoittaja Lamppu » 22.04.2010, 13:37

Remu kirjoitti:
Lamppu kirjoitti:
Jaksuliini kirjoitti:Sen viestin voi aina ilmottaa tai muokata silleen että kirjoittaa vaikka pelkkä 'poistakaa'. Hyvin se on noinkin tähän asti toiminut.

Itse ainakin koen tämän modejen ajantuhlaukseksi.

Hullu ajantuhlausta klikkaa kaks kertaa. Modejen työtä se on. ;)

Tiedän kyllä että siinä on vain rastin ja vahvistuksen klikkaus, mutta silti jotenkin vaivaannun siitä, että laitan jonkun toisen tekemään työn puolestani.
Lamppu
Maanviljelijä
Maanviljelijä
Avatar
 
Viestit: 667
Liittynyt: 29.04.2008, 20:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Viestien poistaminen

ViestiKirjoittaja Juba » 22.04.2010, 14:08

Lamppu kirjoitti:... että laitan jonkun toisen tekemään työn puolestani.
Paha sanoa noin kun et voi poistaa omia viestejäsi, ellei se ole topikin uusin viesti. Se on todellakin vain kaksi klikkausta, eikä vie kuin pari sekuntia. Modejen työmäärä ei ole mikään mahdottoman suuri kun meitä on täällä useampia, ja tämä on vapaaehtoista.

Jos haluatte viestinne poistettavaksi niin käyttäkää "Ilmoita tämä viesti"-nappulaa, (se huutomerkkinappi lainauksen vieressä) ja kirjoittakaa vain suoraan että poistakaa. Kivutonta, käytännöllistä ja nopeaa. Jos tyydytte vain muokkaamaan viestiä, voi viedä aikaa, ennen kuin mode eksyy sen lukemaan ja mahdollisesti poistamaan.
Juba
Liiterin herra
Liiterin herra
 
Viestit: 1277
Liittynyt: 29.04.2008, 19:04
IRC-nick: Juba


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa