Mistä johtuu?

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Mistä johtuu?

ViestiKirjoittaja Jugii » 03.03.2010, 17:41

Mistä tämä johtuu kun minulla oli ennen ehkä noin tunti tai 2 sitten n.30 viestiä mutta nyt on kaikki hävinnyt? :o :neutral::
Jugii
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 10
Liittynyt: 02.03.2010, 18:15
IRC-nick: -

Re: Mistä johtuu?

ViestiKirjoittaja Extr4 » 03.03.2010, 17:44

Jugii kirjoitti:Mistä tämä johtuu kun minulla oli ennen ehkä noin tunti tai 2 sitten n.30 viestiä mutta nyt on kaikki hävinnyt? :o :neutral::

Katsoisit niitä viestejäsi, vastaat jotai 1-6kk vanhoihin viesteihin. :|
Kannattaisko lopettaa tuommoinen?
Extr4
Maanviljelijä
Maanviljelijä
Avatar
 
Viestit: 620
Liittynyt: 09.05.2008, 07:12

Re: Mistä johtuu?

ViestiKirjoittaja Jugii » 03.03.2010, 17:47

Extra pig kirjoitti:
Jugii kirjoitti:Mistä tämä johtuu kun minulla oli ennen ehkä noin tunti tai 2 sitten n.30 viestiä mutta nyt on kaikki hävinnyt? :o :neutral::

Katsoisit niitä viestejäsi, vastaat jotai 1-6kk vanhoihin viesteihin. :|
Kannattaisko lopettaa tuommoinen?


Aaaaa kiitos tiedosta oon uus Rpolis :neutral::
Jugii
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 10
Liittynyt: 02.03.2010, 18:15
IRC-nick: -

Re: Mistä johtuu?

ViestiKirjoittaja Juba » 03.03.2010, 18:08

Ylivanhoihin ketjuihin pitää vastata harkinnalla, yleensä niihin siis ei vastata. Varsinkin postcountin (eli viestimäärän) tavoittelussa tehdyt postaukset poistetaan ja isoissa tapauksissa annetaan varoitus. Myöskin one-linerit, yhden rivin tai sanan viestit, joissa ei ole oikein mitään asiaa/ovat turhia, poistetaan.

Toivottavasti tämä selvensi hieman asiaa - kuitenkin tervetuloa poliin ja hauskaa postailua. :smile::
Juba
Liiterin herra
Liiterin herra
 
Viestit: 1277
Liittynyt: 29.04.2008, 19:04
IRC-nick: Juba

Re: Mistä johtuu?

ViestiKirjoittaja Jugii » 03.03.2010, 18:21

Juba kirjoitti:Ylivanhoihin ketjuihin pitää vastata harkinnalla, yleensä niihin siis ei vastata. Varsinkin postcountin (eli viestimäärän) tavoittelussa tehdyt postaukset poistetaan ja isoissa tapauksissa annetaan varoitus. Myöskin one-linerit, yhden rivin tai sanan viestit, joissa ei ole oikein mitään asiaa/ovat turhia, poistetaan.

Toivottavasti tämä selvensi hieman asiaa - kuitenkin tervetuloa poliin ja hauskaa postailua. :smile::

Kiitos :D nyt selvis paljon asiaa täst edes postaan vain tärkeitä asioita :)

tämän voi nyt poistaa tai laittaa lukkoon kun en itse löydä sitä kohtaa mistä sen voisi tehdä vai voiko sitä edes itse tehdä :D
Jugii
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 10
Liittynyt: 02.03.2010, 18:15
IRC-nick: -


Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 53 vierailijaa