14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

Tänne kantautuvat nopeasti uutiset RuneScapen kehityksestä.

Valvojat: Uutistoimittajat, Uutisvastaavat

Päivitys on mielestäni...

Hyvä
44
68%
Keskiverto
14
22%
Huono
7
11%
 
Ääniä yhteensä : 65

14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Sepeli » 14.02.2012, 21:35

TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

The Elder Kiln

TzHaarien kaupunki on ajautunut kriisiin. TzHaar-Mejeille tuntemattomasta syystä synnytysaltaan munista kuoriutuu Ga'aleja: TzHaareja ilman synnynnäisiä muistoja, joita he tarvitsevat selviytyäkseen eri kastien töistä.

Uusimmassa master-tason questissamme kuljet yhden Ga'alin kanssa TzHaarin tulivuoren syvyyksiin, voidaksesi palauttaa hänelle muistot joita hän tarvitsee jokapäiväiseen elämään. Tapaat mysteerisen TokHaarin ja selvität TzHaarin rodun ympärille liittyviä salaisuuksia - asioita, jotka voivat muuttaa niiden sivilisaation lopullisesti.

Kuva


Missä voit aloittaa The Elder Kilnin:

Puhu TzHaar-Mej-Jeh:lle synnytysaltaiden vieressä TzHaar-kaupungissa.

Vaatimukset:

  • Vain membereille.
  • 75 Magic
  • 60 Agility
  • 41 Mining
  • Pitää pystyä kukistamaan monia vastustajia, joiden level on enintään 365.
    Tarvitset rune tai dragon pickaxen.

Tämän questin palkintoihin kuuluu suuret XP-saaliit, sormus joka kasvattaa tekemiesi iskujen voimakkuutta TzHaarin olentoihin, sekä uusi titteli.

The Fight Kiln

Combatin ystäville, ehkäpä jännittävin palkinto on mahdollisuus käydä sisään Fight Kilniin, uuteen väkivaltaiseen combat-minipeliimme, jonne pääsee questin jälkeen ja fire capen uhraamalla. Vaikkakin yksilösuorituksena suoritettava aaltoihin jaettu taisteluminipeli on tuttu Fight Cave -veteraaneille, tämä on täysin erilainen tapaus. Tilapäisesti statseja nostavia kristalleja putoilee maahan taistelun aikana, ja nämä toimivat suurena osana selviytymisstrategiaasi. Sinun täytyy pistää peliin kaikki taisteluosaamisesi ja taitavat taktikoinnit voidaksesi kestää hengissä TokHaarilta, ennen kuin herätät viimeisen vastuksen sen maanalaisesta horroksesta.

Jos kuitenkin onnistut tässä, saat mahdollisuuden pitää päällä TokHaar-Kalia - RuneScapen ainoaa viittaa jonka strength bonus on +8!

Vaatimukset:

  • Vain membereille.
  • Suorittanut The Elder Kiln questin.
  • Ensimmäisen kerran kun osallistut The Fight Kilniin, joudut uhraamaan fire capesi. Huomaa että joudut tekemään tämän vain kerran avataksesi ovet pysyvästi.

TzHaar Race and City Rework

Kuva


Ennen kuin lähdet seikkailemaan Elder Kiln questin merkeillä, sinun kannattaa ottaa pieni kierros TzHaarin kaupunkiin. Uuden questin ja minigamen myötä ajattelimme, että on jo aika antaa tälle uniikille rodulle pieni kasvojenkohotus. Olemme uusineet paikan ympäristön täysin, korvaten vanhan kirkkaan oranssin yksityiskohtaisilla luolilla ja kivimuodostelmilla, viimeistellen koko paikan hehkuvilla symboleilla ja pulppuavilla laava-altailla. Olemme myös tehneet suuria muutoksia NPC-hahmoihin. Jokainen kasti no nyt täysin erilainen kuin toinen, aina tallustelevista TzHaar-Keteista riutuneisiin TzHaar-Mejeihin, ja jokaisella on täsin uudet animaatiot grafiikkapäivityksien tueksi. Lisäksi kaikki Fight Caven olennot, mukaanlukien TzTok-Jad, ovat saanneet päälleen vähän maalia, ja pelaajien varusteet (paitsi fire cape) ovat myös kokeneet päivityksen tehden niistä uusiin grafiikoihin enemmän sopivia. Lopuksi, kuuntelehan hieman kaupungin jännittäviä musiikkeja, sillä audiotiimimme on onnistunut luomaan uusia jännittäviä ja mielenkiintoisia taistelumusiikkeja.

Mod Edam


_______________


In Other News

- Elder Kiln sisältää ensimmäisen aikainen lintu -bonuksen. Jos suoritat questin kahden viikon sisällä julkaisusta (ennen 29.2.) saat questin palkintoexpat tuplana - eli saat kirjan joka oikeuttaa 50,000 ylimääräiseen Magic ja 30,000 Agility XP:hen, sekä ylimääräiset 100,000 XP valitsemaasi combat-skilliin! Lisäksi, jos saavutat Fight Kilnissä aallon 30 näiden samojen kahden viikon aikana, saat ylimäärisen 70,000 XP:n lampun käytettäväksi valitsemaasi skilliin.

- Ancient effigyien putoamisyleisyyttä on laskettu, ja laskee edelleen perustuen siihen, kuinka monta effigya sinulla on pankissa tai inventoryssa. Jos sinulla on yli 5 ancient effigya, et voi enää saada niitä droppeina ennen kuin sinulla on jäljellä enää 4 tai vähemmän.

- Theatrical outfit on alennuksessa 1500 Loyalty-pisteen hintaan kahden viikon ajan. Hanki omasi jo tänään!
Sepeli
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1573
Liittynyt: 06.05.2008, 18:20
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Ash Ketchum
IRC-nick: Sepeli

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Giant » 14.02.2012, 21:36

Dodiih eka posti. Kattelin cw:n aka Castle Warssin striimii ku tappo boss, ja sitä enne rsharkin queststriimii. Questi näytti suht iisiltä ja kilnin jadit ovat vaikempia melkeinpä mitä toi 800lvl on, abs lähti skyrocketaa (15->25m+) ku tyypit tajus sen parhauden toho bossii. Cape on imo turha koska +3attack bonukset... meh, ei se str oo kaikkial aina tärkein. Effigyuppi oli hyvä ja huono, plussaa siitä että pankis voi olla max 5 effigyy, miinusta dropraten tuhoomisest.
Giant
Räätäli
Räätäli
 
Viestit: 1526
Liittynyt: 03.05.2009, 12:13
Paikkakunta: helsinki sity poi
RS -hahmo: Quitti
IRC-nick: On paras

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Chalize » 14.02.2012, 21:45

skillit ei riitä questiin ja en ehk tekiskään koska niin iso lvl vihui pitää voittaa :shock:

Edit: toka posti :yes:: :rock:: :yes::
Chalize
Uurtaja T1
Uurtaja T1
Avatar
 
Viestit: 298
Liittynyt: 20.03.2011, 14:59
RS -hahmo: Chalize

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Elysian » 14.02.2012, 21:52

HYvä up kaikin puolin, paitsi fire capekin olisi pitänyt uudistaa grafikoiltaan. <---- minun mielipiteeni, en tuputa sitä muille.
Elysian
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 7
Liittynyt: 06.01.2012, 19:11
Paikkakunta: Savonlinna
RS -hahmo: Elysian

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja darkness z8 » 14.02.2012, 22:11

Hirveää rageemista ollu foorumeil tosta effigy hommasta kun pitäis mennä RC:tä oikeesti kehittää. Mielestäni on vaan hyvä että ne jotka jaksaa juosta ZMI (itse en lukeudu heihin) saa parampaa expaa kun he jotka camppivat glacors. Pankki limitis se huono et on hiema kehittämist enne ku voi taas slay (koska haluan avaa effigyni itse), joka on toisaalta myös hyvä, koska antaa lisää motivaatiota skillaukseen.
darkness z8
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 59
Liittynyt: 23.08.2010, 14:34
RS -hahmo: Sup4hippo

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja possu 67 » 14.02.2012, 22:18

Questin tein aika äkäseen ilmestymisen jälkeen ja kivahan se oli. Ei kylläkään vaikea, koska useimmat sai safe spotista ammuttua :D
possu 67
Jumala
Jumala
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2209
Liittynyt: 16.07.2008, 10:42
Klaani: Runepoli

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Ibetsu » 14.02.2012, 22:33

Njoo iha jees sanotaanko näin. Toi effigy uppi oli vähä niin ja näin kyllä, mut eiköhän tuohonkin sopeudu aikanaan ja varsinki sitten kun riittää kaikki skilit effigyn avaamiseen ;)
Ibetsu
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 221
Liittynyt: 29.04.2008, 19:42
RS -hahmo: I M Not 1337
IRC-nick: 09 Tammi 2006

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Pehmolelu » 15.02.2012, 00:01

Päivällä ku seurasin Castle Warsin live streamia napsasin pari kuvaa siitä ku se sai sen tapettua:

Kuva

Kuva
Pehmolelu
Kehitys- ja sisältövastaava
Kehitys- ja sisältövastaava
Avatar
 
Viestit: 2065
Liittynyt: 28.04.2008, 22:17
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: Lelu
IRC-nick: Pehmolelu

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja kotimikro » 15.02.2012, 07:43

ihan hyvä uppi mutta effigy jutusta en välitä :s
kotimikro
Uurtaja T1
Uurtaja T1
Avatar
 
Viestit: 279
Liittynyt: 06.10.2010, 16:19
Paikkakunta: kouvola
RS -hahmo: wuorela1337
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Takaovi » 15.02.2012, 12:24

Effigy update o kova kolaus mun kokoelmalleni :( Sellaset about 30 kipaletta löytyy.. täytynee alkaa availemaan.
Takaovi
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 236
Liittynyt: 27.05.2008, 14:59
RS -hahmo: L0neWand3rer

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 15.02.2012, 13:50

Toi effigy update oli paras pitkään aikaan o/.
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 15.02.2012, 15:52

Owner giant kirjoitti:abs lähti skyrocketaa (15->25m+)

Möin just ennen tätä omani pois. Olin säilönyt sitä siitä saakka kuin sain sen kokoon (n. viikko itse questin tulemisen jälkeen) ja tietenkin heti kun luovun mokomasta niin tää räjähtää ruudulle.
Kuva
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Sir Dollari » 15.02.2012, 17:03

Questia en ole kerenny tekemään, mutta aion tehdä vielä enne bonuste loppumista. Kivat rewardit näyttäisi tulevan questista. Fight kilnissäki pyrin ainaki 30 waveen päästä ennen bonusten loppumista. Jos gearit riittää, ni läpi asti. Tosin nex/torva setit näytti olevan aika tärkeät viimeistään kahden Jadin kohdalla. Castle Warsin livestreamia seurasin eilen eikä se ylivoimasen vaikealta näyttänyt. Ainoastaan kiinni gearista & kokemuksesta kaataa Jadia.

Effigyiden nerffauksessa oli hyvät ja huonot puolensa. Tämän upin kannattajat jakautuvat pääasiassa neljään ryhmään: Limittiä vastaan olevat, raten nerffausta vastaan olevat, molempien puolesta olevat, sekä molempia vastaan olevat.

Itse kuulun ryhmään, joka on molempia vastaan. Effigyiden alkuperäisenä tarkoituksena oli lisätä mielenkiintoa peliin, ja samalla helpottaa itselleen hankalaksi kokemia skillejä. Tarkoituksena ei ollut camppia crawlereilla useita päiviä kehittääkseen skillejä pelkästään effigyillä. Miksikö sitten en pidä raten nerffauksesta, vaikka olen camppimistä vastaan? Itse en ole camppinyt effigyitä, vaan olen "hommannut" niitä päätarkoituksena slayerin reenaus. En ole vielä perehtynyt paljonko uppi vaikutti rateihin, mutta ois se kiva saada keskiverto 1 effigy päivään slayerillä. Jos ratea nerffattiin liikaa, niin tuskin saa effigyä päivään.

Itse olen limittiä vastaan, sekä sen puolesta. Mielestäni effigyitä ei kuulu varastoida sadoittain rikkoakseen expa ennätykset. Ennätykset kuuluu tehdä ainoastaan wanhaan tapaan grindaamalla ja niiden rikkomiseen on oltava jokaisella mahdollisuus. Update on siinä mielessä onnistunut ettei ennätysten varjolla tapahtuva varastointi onnistu, mutta tällä hetkellä tuo update ainoastaan pahentaa tilannetta. Jokaisessa skillissä on tällä hetkellä ennätykset, joita kukaan ei enään ikinä pysty rikkomaan. Limitin olisi pitänyt tulla heti effigyiden mukana. Nyt se ei edes estä effigy camppereitä.

Limitit ovat haitaksi niille rehellisille pelaajille, jotka aikovat säästää effigynsä, kunnes voivat avate ne itse. Tämä ei haittaa pelaajia, joilla on kaikki skillit 92-97 eli nykyään suhteellisen monia. Itselläni on kuusi fisu effigyä odottamassa, että voisin ne itse 92 fisulla avata. Kyseinen asia laskee varmasti monien motivaatiota reenata skillejä, kun ei ole tavoite levua. Se tuskin oli Jagexin tarkoituksena.

Viime viikkosesta upista laski fps 50 -> 30 ja eilisestä 30 -> 10. Kolmellakymmenellä pystyi vielä pelaamaan normaalisti, mutta kybä vaikuttaa monia asioita. Ongelma ei ole koneessani, sillä tämä pyörittää suht raskaita pelejä parhailla/lähes parhailla grafiikoilla. On se kumma, kun Skyrim menee parhailla grafiikoilla, varsinkin Nvidian tehtyä ajuripäivityksen vähä aika sitten. Java on uusin yms. kaikki mahdollinen peliä nopeuttava on tehty paitsi itse pelin grafiikoiden karsiminen. Vika on siis pelissä, ei koneessa.
Sir Dollari
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1740
Liittynyt: 07.05.2008, 14:28
RS -hahmo: Sir Dollari
Klaani: Finland Skillers Society

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Eatti » 15.02.2012, 17:31

effigy update aivan turha.
Eatti
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 839
Liittynyt: 30.04.2008, 12:24
Paikkakunta: Präntöö
RS -hahmo: Eatti
IRC-nick: Eatti

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Wb_ » 15.02.2012, 17:36

Ja taas uppi FPS:n kustannuksella. Näin niitä pelejä kehitetään joo, ei hemmetti... :evil:
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Jopeli » 15.02.2012, 20:30

Wave 20 asti pääsin ganoil ja polyporel + rapieril mut sit delasin ku jad + 400 lvl ket zek combos ja en kerenny luree. Nex gearit semi turhat tuol - ehk torva plate ja legsit hyödyksi. Pernixitki turhat. Huomenna jos yrittäis viel :d effigy update perseestä.
Viimeksi muokannut Jopeli päivämäärä 18.02.2012, 14:55, muokattu yhteensä 2 kertaa
Jopeli
Eläkejäsen
Eläkejäsen
 
Viestit: 369
Liittynyt: 22.06.2008, 14:37
IRC-nick: Jopeli
Klaani: Future of Old Style

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Nik0-91 » 16.02.2012, 23:25


Video ei ole siis minun, enkä esiinny siinä.
Otsikko jäi osin piiloon, mutta kaveri käytti 1.5 brew flaskia.
Nik0-91
Metalliseppä
Metalliseppä
Avatar
 
Viestit: 2934
Liittynyt: 30.04.2008, 13:51
Paikkakunta: Hollola
RS -hahmo: Nik0

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja golla55 » 19.02.2012, 00:34

Sir Dollari kirjoitti:Questia en ole kerenny tekemään, mutta aion tehdä vielä enne bonuste loppumista. Kivat rewardit näyttäisi tulevan questista. Fight kilnissäki pyrin ainaki 30 waveen päästä ennen bonusten loppumista. Jos gearit riittää, ni läpi asti. Tosin nex/torva setit näytti olevan aika tärkeät viimeistään kahden Jadin kohdalla. Castle Warsin livestreamia seurasin eilen eikä se ylivoimasen vaikealta näyttänyt. Ainoastaan kiinni gearista & kokemuksesta kaataa Jadia.

Effigyiden nerffauksessa oli hyvät ja huonot puolensa. Tämän upin kannattajat jakautuvat pääasiassa neljään ryhmään: Limittiä vastaan olevat, raten nerffausta vastaan olevat, molempien puolesta olevat, sekä molempia vastaan olevat.

Itse kuulun ryhmään, joka on molempia vastaan. Effigyiden alkuperäisenä tarkoituksena oli lisätä mielenkiintoa peliin, ja samalla helpottaa itselleen hankalaksi kokemia skillejä. Tarkoituksena ei ollut camppia crawlereilla useita päiviä kehittääkseen skillejä pelkästään effigyillä. Miksikö sitten en pidä raten nerffauksesta, vaikka olen camppimistä vastaan? Itse en ole camppinyt effigyitä, vaan olen "hommannut" niitä päätarkoituksena slayerin reenaus. En ole vielä perehtynyt paljonko uppi vaikutti rateihin, mutta ois se kiva saada keskiverto 1 effigy päivään slayerillä. Jos ratea nerffattiin liikaa, niin tuskin saa effigyä päivään.

Itse olen limittiä vastaan, sekä sen puolesta. Mielestäni effigyitä ei kuulu varastoida sadoittain rikkoakseen expa ennätykset. Ennätykset kuuluu tehdä ainoastaan wanhaan tapaan grindaamalla ja niiden rikkomiseen on oltava jokaisella mahdollisuus. Update on siinä mielessä onnistunut ettei ennätysten varjolla tapahtuva varastointi onnistu, mutta tällä hetkellä tuo update ainoastaan pahentaa tilannetta. Jokaisessa skillissä on tällä hetkellä ennätykset, joita kukaan ei enään ikinä pysty rikkomaan. Limitin olisi pitänyt tulla heti effigyiden mukana. Nyt se ei edes estä effigy camppereitä.

Limitit ovat haitaksi niille rehellisille pelaajille, jotka aikovat säästää effigynsä, kunnes voivat avate ne itse. Tämä ei haittaa pelaajia, joilla on kaikki skillit 92-97 eli nykyään suhteellisen monia. Itselläni on kuusi fisu effigyä odottamassa, että voisin ne itse 92 fisulla avata. Kyseinen asia laskee varmasti monien motivaatiota reenata skillejä, kun ei ole tavoite levua. Se tuskin oli Jagexin tarkoituksena.

Viime viikkosesta upista laski fps 50 -> 30 ja eilisestä 30 -> 10. Kolmellakymmenellä pystyi vielä pelaamaan normaalisti, mutta kybä vaikuttaa monia asioita. Ongelma ei ole koneessani, sillä tämä pyörittää suht raskaita pelejä parhailla/lähes parhailla grafiikoilla. On se kumma, kun Skyrim menee parhailla grafiikoilla, varsinkin Nvidian tehtyä ajuripäivityksen vähä aika sitten. Java on uusin yms. kaikki mahdollinen peliä nopeuttava on tehty paitsi itse pelin grafiikoiden karsiminen. Vika on siis pelissä, ei koneessa.


itse vedin kilnin ganoilla rapsulla furyllä d bootseilla pp staffilla ja r cbowilla, tortoise ja fire titan.
golla55
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 5
Liittynyt: 06.01.2009, 18:55
RS -hahmo: adsd
IRC-nick: dad

Re: 14.02.12 - TzHaar Quest, Minigame and Graphical Rework

ViestiKirjoittaja Maxrev » 20.02.2012, 20:22

Joo-o, ihan mukava questi oli, kerran levisin kun aktivoin mage protin vähän liian myöhään.

Ja mitä Fight Kilniin tulee.. Olis kiva jos sais edes sen ekan fire capen. :P
Maxrev
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 273
Liittynyt: 31.12.2009, 14:11
Paikkakunta: Kerava
RS -hahmo: Maxrevenge6


Paluu Uutistoimisto

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 145 vierailijaa