19.10.2017 Halloween 2017 & Make-All
Lähetetty: 20.10.2017, 12:06
Halloween 2017 & Make-All
Tällä viikolla on tupla päivitys. Halloween on huudeilla ja Grim Reaper on saapunut Lumbridgeen kaivaten apuasi. Sen lisäksi, kauan odotettu Make-All päivitys on täällä, tuoden kysytyn käyttöä helpottavan ominaisuuden koko pelin kaikkiin Make-X valikoihin.
Halloween 2017
Kuolemalle on tuttua aavemaiset tapahtumat, eikä hän normaalisti pelkää kummituksia, mutta viime aikojen levottomuus on saanut hänet huolestumaan. Asia on niin vakava että se aiheuttaisi rypyn hänen otsaansa jos hänellä olisi iho.
Löydät hänet Lumbridge Graveyardista, odottomassa seikkailunhaluista kulkijaa tutkimaan huoltansa.
Se ei kuitenkaan tule olemaan helppoa - tämä saattaa olla yksi haastavimmista juhlatapahtumista tähän mennessä. Valmistaudu kammottavaan murhatarinaan, kostoon ja kuolemattomaan pahuuteen, sillä olet ratkova Camp Sapphire Lagoonin aution mökin pulmia ja kohtaava vihollisesi synkän järven syvyyksissä.
Jos selvität kaiken tuon, avaat itsellesi kaikki edellisvuosien Halloween lahjat - ihonvärit, POH-tyylin, esineitä ja musiikki raitoja - ja vieläpä kauhean naamarin sekä uuden aavemaisen ihonvärin. Joten nokka kohti Lumbridgen Graveyardia päästäksesi alkuun.
Halloween tapahtuma pysyy pelissä ainakin kaksi viikkoa. Mikäli et ehdi suorittaa tehtävää sinä aikana, kykenet edelleen saamaan sen palkinnot ensi vuoden Halloweenina.
Make-All
Kesäkuun puolenvälin jälkeen tarjosimme muutoksia silloiseen Make-X käyttöliittymään joka on käytössä koko pelissä, lisäten Make-All valinnan ja muuttamalla vanhan valikon vasemman hiirenpainalluksia ja näppäimistön pikanäppäimiä tukevaksi.
Se ei ollut pikku homma, kuten voit kuvitella, kalastaa perinteisestä spagettikoodista uudelleen kirjoitettavaksi 207 skillaus ominaisuutta uutta valikkoa varten. Noiden lisäksi oli luotava lukuisia uusia valikoita esim. anvil smithaukselle, glassblowingille ja spinning wheelsseille.
Kun olet valinnut määrän jonka haluat valmistaa, klikkaa valitsemaasi tuotetta aloittaaksesi prosessin. Valmistettavan esineen voi myös valita näppäimistön pikanäppäimillä.
Jos käytät samaa valikkoa toistuvasti, peli yrittää muistaa minkä määrän olet valinnut valmistettavaksi, joten toisin sanoen se valitsee määrän puolestasi. Muutoin sen oletus on 'All'.
Tapauksissa joissa on vain yksi valmistusvaihtoehto ja peli hoksaa että sinulla on aineksia vain yhden valmistamiseen, se pyrkii aloittamaan prosessin välittömästi, eikä tarjoa valikkoa ollenkaan.
RuneScapen kaikissa skillaus-metodeissa ei ollut Make-X valintaa; näin ollen niissä ei myöskään ole Make-All valintaa. Esimerkiksi kun lisäät 'arrowheads' 'headless arroweihin' valikko tarjosi vain Make-1, Make-5 ja Make-10; se on nyt muutettu siten, että voit hallita määriä vasemmalla hiiren painalluksella tai näppämistösi pikanäppäimillä, mutta se tarjoaa edelleen samat valmistusmäärät.
Samoin kun darttien fletchaamisessa tai bolttien enchaamisessa ei koskaan ollutkaan valintoja tehdä useita eriä kerralla; siispä niitäkään ei ole muutettu tässä päivityksessä.
Kirjaimellisesti satojen skillaus ominaisuuksien uudelleenkirjoitus ei ollut ehkä kaikista suoraviivaisin projekti ja siinä oli koko ajan riski, että teemme jotain väärin. Joten jos mielestäsi jotain on pielessä niin klikkaa hiiren oikealla Report nappia ja kerro löytyneestä bugista niin katsomme asiaa lähemmin.
Muita Uutisia
- Sulliuscep sienien hakkaamisestaa koituu nyt 40% enemmän WC-expaa.
- Äänestysjärjestelemä kykenee jälleen pyörittämään äänestyksiä. Peli ei enää koita ladata koko poll historiaa; olemme säätäneet pelin sisäistä historiaa sen mukaisesti. Vanhat äänestykset pystyy lukemaan verkkosivun kautta.
- Temple of Ikovin luuranko syntyi teräväkärkisen tippukivipylvään päälle. Auts?
- Ultracompost ämpäreiden 'Empty' valinta toimii nyt.
- Blowpipen latausta tarkistaessa pilkut on nyt paikoillaan.
- Varrockin museon typoja korjailtu.
- Corporeal Beastin luolan sisäänkäynti sallii ulospääsyn petin kanssa mutta ei sisäänkäyntiä petin kanssa.
Äänestys 57 on avoinna. Tarjolla olisi kaksi uutta questia jatkamaan Client of Kourendin tarinaa ja buffaamaan Ahrim's staffia. Mukana myös kauan odotetut Wooden & Leather kilvet, pitkän kantaman rock-hammer (Roqin ase gargoyleja vastaan) ja #DitchtheDitch.
Gargoyleista puheen ollen Mod Ghostilta & Kiereniltä on pari lepattavaa tulossa Slayer Towerin katolle ensi viikolla. Tämän näköinen on Dawnin special attack:
Deadmanin kausi päättyy ensi torstaina 26. Lokakuuta. Lukaseppa suunnitelmat Winter Finaaliin, esittelemme toisen viimeisen alueen, tarvike kirstut ja 7-vaiheisen 1vs1 taistelun 64 osaisella saarella 128 viimeisen pelaajan kesken.
Ja viimein, Dragon Slayer II aijottu julkaisupäivä on ilmoitettu: tähtäämme sen julkaistavaksi torstaina 4. Tammikuuta 2018. Torstaina 26. Lokakuuta on suunnittelu striimi virallisella Twitch kanavallamme kello 16:00 jossa näet miltä quest näyttää parhaillaan.
Keskustele tästä päivityksestä foorumilla.
Mods Archie, Ash, Ayiza, Curse, Ed, Ghost, Jed, John C, Kieren, Mat K, Maz, Roq, Ry, Stone, Sween, TomH, Weath, West & Wolf
The Old School Team
Tällä viikolla on tupla päivitys. Halloween on huudeilla ja Grim Reaper on saapunut Lumbridgeen kaivaten apuasi. Sen lisäksi, kauan odotettu Make-All päivitys on täällä, tuoden kysytyn käyttöä helpottavan ominaisuuden koko pelin kaikkiin Make-X valikoihin.
Halloween 2017
Kuolemalle on tuttua aavemaiset tapahtumat, eikä hän normaalisti pelkää kummituksia, mutta viime aikojen levottomuus on saanut hänet huolestumaan. Asia on niin vakava että se aiheuttaisi rypyn hänen otsaansa jos hänellä olisi iho.
Löydät hänet Lumbridge Graveyardista, odottomassa seikkailunhaluista kulkijaa tutkimaan huoltansa.
Se ei kuitenkaan tule olemaan helppoa - tämä saattaa olla yksi haastavimmista juhlatapahtumista tähän mennessä. Valmistaudu kammottavaan murhatarinaan, kostoon ja kuolemattomaan pahuuteen, sillä olet ratkova Camp Sapphire Lagoonin aution mökin pulmia ja kohtaava vihollisesi synkän järven syvyyksissä.
Jos selvität kaiken tuon, avaat itsellesi kaikki edellisvuosien Halloween lahjat - ihonvärit, POH-tyylin, esineitä ja musiikki raitoja - ja vieläpä kauhean naamarin sekä uuden aavemaisen ihonvärin. Joten nokka kohti Lumbridgen Graveyardia päästäksesi alkuun.
Halloween tapahtuma pysyy pelissä ainakin kaksi viikkoa. Mikäli et ehdi suorittaa tehtävää sinä aikana, kykenet edelleen saamaan sen palkinnot ensi vuoden Halloweenina.
Make-All
Kesäkuun puolenvälin jälkeen tarjosimme muutoksia silloiseen Make-X käyttöliittymään joka on käytössä koko pelissä, lisäten Make-All valinnan ja muuttamalla vanhan valikon vasemman hiirenpainalluksia ja näppäimistön pikanäppäimiä tukevaksi.
Se ei ollut pikku homma, kuten voit kuvitella, kalastaa perinteisestä spagettikoodista uudelleen kirjoitettavaksi 207 skillaus ominaisuutta uutta valikkoa varten. Noiden lisäksi oli luotava lukuisia uusia valikoita esim. anvil smithaukselle, glassblowingille ja spinning wheelsseille.
Kun olet valinnut määrän jonka haluat valmistaa, klikkaa valitsemaasi tuotetta aloittaaksesi prosessin. Valmistettavan esineen voi myös valita näppäimistön pikanäppäimillä.
Jos käytät samaa valikkoa toistuvasti, peli yrittää muistaa minkä määrän olet valinnut valmistettavaksi, joten toisin sanoen se valitsee määrän puolestasi. Muutoin sen oletus on 'All'.
Tapauksissa joissa on vain yksi valmistusvaihtoehto ja peli hoksaa että sinulla on aineksia vain yhden valmistamiseen, se pyrkii aloittamaan prosessin välittömästi, eikä tarjoa valikkoa ollenkaan.
RuneScapen kaikissa skillaus-metodeissa ei ollut Make-X valintaa; näin ollen niissä ei myöskään ole Make-All valintaa. Esimerkiksi kun lisäät 'arrowheads' 'headless arroweihin' valikko tarjosi vain Make-1, Make-5 ja Make-10; se on nyt muutettu siten, että voit hallita määriä vasemmalla hiiren painalluksella tai näppämistösi pikanäppäimillä, mutta se tarjoaa edelleen samat valmistusmäärät.
Samoin kun darttien fletchaamisessa tai bolttien enchaamisessa ei koskaan ollutkaan valintoja tehdä useita eriä kerralla; siispä niitäkään ei ole muutettu tässä päivityksessä.
Kirjaimellisesti satojen skillaus ominaisuuksien uudelleenkirjoitus ei ollut ehkä kaikista suoraviivaisin projekti ja siinä oli koko ajan riski, että teemme jotain väärin. Joten jos mielestäsi jotain on pielessä niin klikkaa hiiren oikealla Report nappia ja kerro löytyneestä bugista niin katsomme asiaa lähemmin.
Muita Uutisia
- Sulliuscep sienien hakkaamisestaa koituu nyt 40% enemmän WC-expaa.
- Äänestysjärjestelemä kykenee jälleen pyörittämään äänestyksiä. Peli ei enää koita ladata koko poll historiaa; olemme säätäneet pelin sisäistä historiaa sen mukaisesti. Vanhat äänestykset pystyy lukemaan verkkosivun kautta.
- Temple of Ikovin luuranko syntyi teräväkärkisen tippukivipylvään päälle. Auts?
- Ultracompost ämpäreiden 'Empty' valinta toimii nyt.
- Blowpipen latausta tarkistaessa pilkut on nyt paikoillaan.
- Varrockin museon typoja korjailtu.
- Corporeal Beastin luolan sisäänkäynti sallii ulospääsyn petin kanssa mutta ei sisäänkäyntiä petin kanssa.
Äänestys 57 on avoinna. Tarjolla olisi kaksi uutta questia jatkamaan Client of Kourendin tarinaa ja buffaamaan Ahrim's staffia. Mukana myös kauan odotetut Wooden & Leather kilvet, pitkän kantaman rock-hammer (Roqin ase gargoyleja vastaan) ja #DitchtheDitch.
Gargoyleista puheen ollen Mod Ghostilta & Kiereniltä on pari lepattavaa tulossa Slayer Towerin katolle ensi viikolla. Tämän näköinen on Dawnin special attack:
Deadmanin kausi päättyy ensi torstaina 26. Lokakuuta. Lukaseppa suunnitelmat Winter Finaaliin, esittelemme toisen viimeisen alueen, tarvike kirstut ja 7-vaiheisen 1vs1 taistelun 64 osaisella saarella 128 viimeisen pelaajan kesken.
Ja viimein, Dragon Slayer II aijottu julkaisupäivä on ilmoitettu: tähtäämme sen julkaistavaksi torstaina 4. Tammikuuta 2018. Torstaina 26. Lokakuuta on suunnittelu striimi virallisella Twitch kanavallamme kello 16:00 jossa näet miltä quest näyttää parhaillaan.
Keskustele tästä päivityksestä foorumilla.
Mods Archie, Ash, Ayiza, Curse, Ed, Ghost, Jed, John C, Kieren, Mat K, Maz, Roq, Ry, Stone, Sween, TomH, Weath, West & Wolf
The Old School Team